Pozitionarea pe piata a produsului sau a francizei
Am invatat ca atunci cand sunt chemat de o firma sau un intreprinzator sa ajut cu “Pozitionarea” de fapt situatia este dupa cum urmeaza : Produsul e gata, asteapta in depozit sa fie livrat, nu am vandut niciunul, ai vreo idee cum sa procedam ?
Sau am facut un site, e gata, ne poti ajuta sa il promovam? Nu s-au gandit cand au contractat site-ul sa intrebe pe cei ce il fac, daca garanteaza vreo vizibilitate, vreo optimizare in motoarele de cautare. La fel ca si in primul caz in care trebuiau sa se gandeasca de 2 ori daca sa execute produsele asa cum le-au executat, si in al doilea caz trebuiau sa se gandeasca la promovarea site-ului inainte ca acesta sa fie conceput si realizat.
E frustrant sa vezi atat de multi proprietari de site-uri carora ITistii le-au construit un avion frumos, dar din beton, venind la tine si rugandu-te sa le faci avionul din beton sa zboare. Tot asa se intimpla si in cazul proiectarii oricarui produs, serviciu, francize.