Măsoară rezultatele SEO

Este foarte important să iei controlul asupra SEO-ului care se realizează pentru site-urile tale. Monitorizarea SEO este la fel seo-ranking-factorsde importantă ca însăși optimizarea.

Aici găsești câteva sfaturi despre cum poți monitoriza calitatea SEO:

  1. Verifică erorile și recomandările în Google Webmaster Tools. Acest instrument oferă o serie de informații și sfaturi valoroase cu privire la site-uri.

Intră pe:

  • Crawl>Sitemaps: Aici ar trebui să verifici dacă numărul de URL-uri înregistrate este apropiat de numărul URL-urilor indexate.
  • Search Traffic > Search Queries: Aici sunt oferite informații despre cuvintele cheie care oferă trafic pentru site.
  • Search Traffic > Links to Your Site: Verifică acolo pentru a fi sigur că numărul de link-uri către site-ul tău este în creștere.
  • Search Traffic > Internal Links: Verifică dacă numărul de link-uri interne este în creștere (dar limitează-te la 100 de link-uri propri)
  • Search Appearance > HTML Improvements: Aici poți găsi toate sugestiile HTML care trebuie corectate
  • Labs > Site Performance: Asigură-te că site-ul tău se încarcă rapid.

  1. Monitorizează Backlinks-urile cu ajutorul instrumentelor Backlink Watch, Open Site Explorer (sau oricare instrument similar).

Aceste instrumente oferă o privire de ansamblu asupra backlinks-urilor folosite și popularitatea sau autoritatea site-urilor care au realizat acest schimb de link-uri cu tine. Este bine să monitorizezi aceste backlinks-uri și să faci tot posibilul să ai link-uri proprii pe site-uri sau bloguri care au reputație mare și care au folosit cuvinte cheie bune în textul ancoră.

  1. Analytics (Google Analytics sau oricare software de analiză).

În platforma ta analytics, mergi la Traffic Sources > Search > Organic pentru a monitoriza cât trafic se obține prin intermediul motoarelor de căutare, exceptând vizitatorii cau au găsit site-ul prin intermediul reclamelor plătite. În acest segment „Organic”, este necesar să filtrezi cuvintele tale cheie și să excluzi toate cuvintele cheie legate de brand-ul tău, pentru că cei care au căutat direct brand-ul tău, înseamnă că oricum voiau să ajungă la tine (cu sau fără SEO).

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *