Cum sa cresti implicarea vizitatorilor cu ajutorul continutului vizual

Iti doresti mai multa implicare din partea vizitatorilor pe canalele tale sociale?

Noi iti prezentam unele instrumente si tactici care sunt foarte usor de folosit pentru a crea continut vizual care atrage vizitatorii si ii determina sa se implice.

  1. Creeaza animatii GIF din Videoclipurile de pe Youtube

Noua generatie de utilizatori a platformelor sociale sunt cunoscuti drept Generatia GIF. Daca te uiti cu atentie pe diferite platforme sociale, vei vedea ca animatiile GIF sunt peste tot.

Animatiile GIF iti dezvolta canalele de marketing si cresc sansele ca acel continut sa devina viral pe Facebook, Tumblr si altele. Si de acolo, continutul este preluat si publicat pe bloguri si publicatii mari.

Exista anumite instrumente care te ajuta sa creezi in cel mai simplu mod animatii GIF. Noi ti le propunem pe urmatoarele:

Makeagif este o aplicatie gratuita care iti permite sa creezi GIF-uri din imagini, videoclipuri de pe Youtube, videoclipuri inca nepublicate si videoclipuri realizate cu webcam-ul. De asemenea, il poti utiliza si pentru a modifica un GIF existent.

makeagif

GIFYT permite realizarea GIF-urilor cu o calitate a imaginii foarte inalta, fiind realizate din videoclipuri de pe Youtube. Trebuie doar sa pui link-ul videoclipului din care vrei sa creezi GIF-ul, sa selectezi partea dorita, sa-i pui un nume si sa il salvezi.

gifyt

  1. Instaleaza butoane care apar pe fotografiile tale

Uneori, cititorii sunt inclinati sa distribuie o imagine, dar fie nu stiu cum sa faca asta, fie uita sa o faca. Integrarea butoanelor de distribuire chiar pe imagine, care devin vizibile numai atunci cand treci cu mouse-ul peste ele, incurajeaza distribuirea si creeaza mai multa vizibilitate.

Pentru a face acest lucru, foloseste un plugin pentru WordPress precum WWM Social Share On Image Hover. Cu ajutorul acestui instrument poti sa plasezi butoane pe toate imaginile tale pentru ca vizitatorii tai sa le poata distribui instant. Este o metoda suprinzator de eficienta pentru a crea angajament.

  1. Celebreaza sarbatori neobisnuite

Celebrarea unor sarbatori neobisnuite a inceput sa fie din ce in ce mai atractiva pentru oamenii din mediul virtual. Exista ziua Internationala a Hamburgerului sau Ziua internationala a Veganismului si multe altele care starnesc interesul si cresc vizibilitatea. Pentru acestea, poti sa folosesti si vizualuri creative care sa atraga si mai mult atentia sau sa creezi evenimente la care sa inviti cat mai multe persoane.

ziua intern a vegetarienilor

  1. Cere-le utilizatorilor tai sa contribuie cu continut

Nu trebuie sa ai propriile vizualuri pentru a atrage atentia utilizatorilor. Gandeste-te la un scenariu si roaga-i pe vizitatori sa contribuie cu imaginile lor proprii. Oamenii adora sa vada ca fotografiile lor sunt promovate de catre un brand si acest lucru ii face sa se simta apreciati.

Facebook, Instagram si Pinterest sunt cele mai bune platforme pentru a realiza o astfel de campanie. Roaga-I pe cei care te urmares sa trimita design-uri, logo-uri, fotografii, desene sau orice altceva ce se potriveste cu produsul tau.

De asemenea, poti crea concursuri si sa premiezi cele mai bune creatii.

  1. Creeaza tutoriale interactive de “Cum sa face”

Daca vrei sa le arati consumatorilor cum sa utilizeze un produs sau sa le oferi un ghid vizual corelat cu brandul tau, poti sa transformi acest continut intr-un element foarte atractiv pentru brandul tau.

Pentru acest lucru poti sa folosesti un instrument precum Whatfix care iti permite sa creezi tutoriale despre „cum se face” in cateva minute. Este usor de utilizat si de editat.

whatfix

  1. Adapteaza continutul vizual in functie de audienta

Fiecare tip de audienta reactioneaza diferit la fiecare tip de continut vizual. Trebuie sa identifici ce tip de continut se potriveste cel mai bine cu audienta ta.

Poti sa vezi lucrul acesta creand diverse tipuri de continut vizual si sa le publici pe diferite platforme sociale. Fa infografice, videoclipuri, slide show-uri sau orice altceva ce are elemente vizuale. Chiar si imaginile pe care pui un simplu text au impact.

Cand iti planifici calendarul editorial pentru luna urmatoare, gandeste-te cate continuturi vizuale poti publica. De exemplu:

  • Transforma un ghid sub forma de text intr-un videoclip
  • Daca ai colectionat tweet-uri cu citate vizuale de mai mult timp, colecteaza-le si publica-le intr-o prezentare SlideShare.
  • Creeaza un instructografic dintr-un videoclip “cum se face”.
  • Transforma o prezentare SlideShare intr-un videoclip sau un GIF.

Un singur continut poate crea mai multe elemente vizuale. Din momentul in care incepi sa faci marketing pentru elementele tale vizuale, urmareste retelele sociale pentru a vedea cum acestea genereaza implicare.

Determina ce tip de vizual conduce la cel mai mare trafic si click-uri si care determina cele mai multe click-uri catre realizarea unei conversii. De asemenea, uitat-te ce tip de continut a fost distribuit si unde.

Concluzii

Continutul vizual este popular pe fiecare platforma sociala, de la Youtube pana la Twitter. Si exista o crestere incredibila a platformelor destinate numai fotografiilor precum Instagram si Pinterest.

Daca vrei sa cresti implicarea si angajamentul utilizatorilor, foloseste tacticile si instrumentele propuse mai sus pentru a obtine mai multa vizibiltate.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *