Cum sa imbunatatesti postarile pe Facebook

Daca folosesti tacticile potrivite pentru a posta, vei obtine un impact mult mai mare prin intermediul Facebook-ului si vei putea atinge mai usor obiectivele propuse.

#1. Creeaza o harta a postarilor

Majoritatea business-urilor incep sa posteze pe Facebook fara un plan. Ca rezultat, postarile lor adesea nu se adreseaza nevoilor audientei.

Atunci cand creezi o harta a postarilor, incearca sa acoperi subiecte variate. De exemplu, daca esti in industria de fitness, continutul tau poate cuprinde sfaturi pentru fitness, fotografii sau citate motivationale, retete de mancare sanatoasa, sfaturi pentru o viata sanatoasa, etc. Cu cat acoperi mai multe subiecte pe lista ta, cu atat vei oferi o varietate mai mare audientei tale.

Dupa ce alegi ce tipuri de continut vei publica, creeaza un calendar. Un calendar contine ce o sa postezi in fiecare zi. Avand un program, te ajuta sa ai timpul necesar pentru a crea sau pentru a gasi imaginile potrivite. Daca nu stii pe ce perioada sa realizezi acest calendar, iti recomandam sa incepi prin a-l crea cu o saptamana in avans.

#2. Scrie texte pentru cei care doar scaneaza continutul

Decat sa dezbati cat de lunga sa fie postarea ta, mai bine gandeste-te cat de putina atentie mai acorda utilizatorii. Un studiu recent a aratat ca oamenii au o atentie concentrata de 8 secunde.

Daca aplici asta pe Facebook, primele 3-4 cuvinte ale postarii tale sunt cruciale pentru a atrage atentia audientei.

#3. Analizeaza continutul vizual sau sub forma de text, apoi optimizeaza-l

Pe Facebook exista numai 4 tipuri de continut care poate fi publicat: link-uri, imagini, videoclipuri si actualizari sub forma de text. Conform studiului Socialbakers (care a analizat 4,445 de pagini de business din Octombrie 2014 pana in Februarie 2015), videoclipurile sunt cele care genereaza cea mai multa implicare, fiind urmate de actualizarile sub forma de text, link-uri si fotografii.

Oricum, inainte de a alege ce tip de continut sa publici, analizeaza audienta business-ului. De exemplu, daca iti doresti sa cresti traficul pe blog, atunci ar trebui ca link-urile sa fie un format care ii atrage pe utilizatori. Daca iti doresti sa cresti vizibilitatea brand-ului, imaginile si videoclipurile sunt mai potrivite.

#4. Personalizeaza descrierea postarii

Atunci cand postezi un link pe Facebook, acesta ataseaza in mod automat metadata. Acest lucru poate fi editat. De exemplu, daca vrei sa republici un post, tot ce trebuie sa faci este sa schimbi descrierea metadata pentru a se potrivi cu contextul actual.

#5. Testeaza mai multe perioade potrivite pentru a publica

Unele persoane care se ocupa de pagina de Facebook nu urmaresc statisticile pentru a descoperi care este momentul potrivit pentru a publica. Ei pur si simplu posteaza atunci cand continutul este gata.

Conform unor studii, cele mai bune zile pentru a publica pe Facebook sunt joia si vinerea, iar cele mai proaste sunt de luni pana miercuri. Dar acest lucru depinde mult de audienta ta.

Pentru a creste angajamentul, este important sa verifici statisticile.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *