Facebook si Twitter utilizate ca surse de stiri si noutati

Te-ai gandit sa distribui stiri si noutati prin intermediul acestor platforme pentru a atrage atentia utilizatorilor?ob_fb106f_facebook-news

Cercetarile au aratat ca oamenii utilizeaza Facebook-ul si Twitter-ul din mai multe motive decat pentru a se conecta cu prietenii sau cu brand-urile. Oamenii utilizeaza aceste platforme pentru a fi la curent cu noutatile. Ce poti face?

#1. Din ce in ce mai multi oameni citesc noutatile de pe Facebook si Twitter

Un studiu realizat de Pew Research Center in Iulie 2015 a aratat ca din 2000 de participanti la studiu, 63% folosesc aceste platforme pentru a fi la curent cu noutatile, evenimentele si problemele politice.

Twitter este o platforma sociala orientata de la inceput spre stiri si noutati, in timp ce Facebook atrage oamenii prin oportunitatea de a sta conectati cu prietenii si familia. Insa, in ultimul timp s-a constatat ca noutatile din sport, stiinta, tehnologie, business si timp liber sunt cele care ii mentin pe oameni conectati cel mai mult la Facebook.

Prin “urmarirea” prietenilor, brand-urilor, organizatiilor si profilurilor de stiri, utilizatorii de Facebook si Twitter si-au creat propriul “ziar” customizat.

Desi numarul de utilizatori Twitter este in continua crestere, aceasta platforma creeaza o nisa pentru evenimentele tweet-uite live, emisiuni televizate si sport, dar nu atrage retailerii care platesc pentru promovare.

#2. Twitter este platforma destinata noutatilor de ultima ora

Desi majoritatea utilizatorilor de Twitter folosesc un tweet doar de cateva ori pe saptamana (mult mai putin decat pe Facebook), daca este o criza nationala, o competitie sportiva interesanta, un scandal politic, toate aceste noutati apar pe Twitter.

Numarul celor care sustin ca urmaresc noutati pe Twitter (59%) este aproape dublu in comparatie cu cei care au declarat acelasi lucru pe Facebook (31%). Twitter este destinatia pentru stiri de ultima ora si pentru comentariile facute asupra acestor noutati. Pe Twitter, utilizatorii nu citesc doar headline-urile, ci se si implica prin comentarii, si retweet.

#3. Facebook este principala sursa de noutati pentru Milennials

Studiile arata ca peste 57% din Milennials (grupul de oameni cu varste cuprinse intre 18 si 34 de ani) verifica contul de Facebook cel putin odata pe zi pentru noutati si informatii. Desi Twitter este mai utilizat pentru noutatile de ultima ora, nu exista alt canal social mai utilizat decat Facebook pentru urmarirea noutatilor. De asemenea, cei care citesc noutati se implica prin apreciere, comentarii sau distribuiri.

De aceea, iti recomandam sa utilizezi aceste platforme si pentru a oferi stiri si noutati despre brand sau business, si chiar si despre domeniul de activitate pentru a deveni o sursa cu autoritate de la care pot distribui si ceilalti informatia.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *