4 elemente de Facebook Ads

facebookadsFacebook dezvolta constant instrumente utile pentru business-uri pentru a segmenta si pentru a ajunge la publicul tinta intr-un mod eficient si personalizat.

#1: Butonul Suna acum (Call Now)

In loc sa trimita oamenii sa intre pe site sau pe pagina de Facebook a business-ului in speranta ca vor contacta, butonul de Suna acum incurajeaza oamenii sa sune direct din Ad-ul de pe Facebook, castigand timp. Acest lucru se aplica in momentul in care oamenii intra pe pagina de Facebook a business-ului de pe telefon, realizandu-se conversia direct din ad, fara niciun pas in plus.

#2. Reclame dinamice ale produselor sincronizate cu catalogul de vanzari

Reclama prin intermediul Facebook-ului nu lucreaza in acelasi mod in care sunt listate reclamele prin intermediul Google. Facebook Ads foloseste parametrii de segmentare sau istoricul de cautare al clientilor pe site-ul business-ului sau in aplicatia destinata reclamelor.

Reclamele pe Facebook au template prestabilit, functional pe toate tipurile de device-uri, de aceea nu va trebui sa petrecem timp in plus pentru a crea fiecare reclama in parte. Template-urile prestabilite cuprind imagini, numele produsului, pretul si alte atribute din catalog, bazate pe cuvintele cheie oferite de catre tine.

#3. Carousel Ads pentru telefoane

Acest format denumit Carousel Ads, permite afisarea mai multor imagini, cu link-uri diferite in acelasi calup de reclame. Un brand de genti si pantofi a utilizat acest tip de Ads si a remarcat o conversie de 3 ori mai mare, decat prin Ads-urile realizate intr-un format standard. Prin intermediul acestui format de reclame se incurajeaza crearea de povesti vizuale despre brand-ul sau produsele promovate pentru a atrage atentia clientilor.

#4. Ads Manager – Power Editor

Desi inca nu a aparut in Romania, Power Editor este o versiune actualizata a Ads Manager, care permite gestionarea reclamelor pe Facebook. Power Editor este o aplicatie mai compacta, cu un design care faciliteaza utilizarea si in care se pot edita target-ul si bugetul pentru mai multe Ads-uri in acelasi timp, se pot crea reclame cu optiuni similare sau se pot duplica anumite campanii. Astfel, promovarea prin Facebook este accesibila oricarei persoane, existand control asupra banilor care se cheltuie pe promovare si a continutului promovat.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *