Cum alegem grupurile de Facebook potrivite pentru a gasi clientii potriviti

Participand in grupurile sociale potrivite reusim sa cream o relatie cu potentialii clienti, raspunzand la intrebarile acestora siFacebook Groups oferindu-le informatii valoroase. De aceea, este important sa facem o selectie intre grupuri si sa stim in care merita sa investim timp.

#1. Alege grupuri in care se formeaza discutii reale

Cele mai importante grupuri sunt cele in care se formeaza discutii, in care nu doar se posteaza, ci se si comenteaza. Acest lucru arata ca oamenii sunt foarte implicati si atenti la activitatea grupului.

Un grup doar cu reclame si link-uri nu iti va fi de folos.

#2. Alege grupuri in care sunt intrati competitorii tai

Daca ai probleme in a gasi grupurile potrivite, uita-te la grupurile din care fac parte competitorii tai. In ce grupuri sunt acestia poti afla de pe profilurile lor personale, in sectiunea Despre. In acest fel vei gasi mai rapid grupurile din care fac parte clientii tai, colegii, partenerii si chiar competitia.

#3. Asigura-te ca in acel grup se afla clientii tai

Pentru a te asigura ca te-ai inscris in grupul in care sunt implicati clientii tai, uita-te rapid la profilurile personale ale persoanelor care se implica cel mai mult in discutii.

#4. Alege grupuri locale

Atunci cand cauti grupuri bune pentru business, nu uita sa alegi grupurile din zona ta de activitate, din regiunea ta. Daca nu ai un business dependent de o locatie fizica, uita-te dupa grupuri care sunt cat mai interesate de subiectul business-ului.

Din momentul in care intram in aceste grupuri, trebuie sa tinem cont de cateva sfaturi:

#1. Mentine profilul social actualizat

Pe Facebook este bine sa avem actualizata pozitia de la job si compania la care lucram, precum si informatii despre educatia pe care am urmat-o.

#2. Respecta regulile grupului

Majoritatea grupurilor moderate au un set de regului. Este important sa cunoastem aceste reguli si sa nu le incalcam.

#3. Evita auto-promovarea

In grupuri este bine sa ne implicam prin lansarea de discutii si dezbateri, fara a ne promova. Scopul nu este de a promova business-ul direct in grup, ci de a demonstra abilitatile si expertiza prin discutii. Existe anumite grupuri destinate publicitatii in mod direct, insa exista mai putine sanse sa atragi clienti de pe astfel de grupuri.

#4. Paraseste grupurile care nu sunt utile

Este bine sa iesim din grupurile care nu ne sunt utile deoarece informatiile publicate in acestea ne apar in NewsFeed-ul de pe Facebook, crescand riscul de a pierde din vedere informatiile care ne-ar fi cu adevarat utile.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *