Optimizeaza si actualizeaza continutul

Optimizează conținutul

Combinația dintre conținutul și cuvintele cheie a unei pagini web reprezintă un element important pentru un rank înalt în rezultatele afișate de motoarele de căutare.

Mai jos găsești o serie de sfaturi valorase pentru a-ți îmbunătăți conținutul paginii cu scopul de a obține un rank înalt cu ajutorul unor cuvinte cheie. Dacă scrii un conținut bun, vor exista mai multe persoane care vor vrea să preia link-ul și acest lucru îți va crește rank-ul paginilor/articolelor.

Sfaturi pentru conținutul online:

  • Evită conținutul duplicat; fiecare URL ar trebui să aibă un conținut unic.
  • Asigură-te că nimeni nu îți fură conținutul. Verifică asta în motoarele de căutare.
  • Scrie conținut de calitate: un conținut cu o calitate foarte ridicată are o mai mare posibilitate de a primi backlinks. Așa că rezervă-ți timp pentru a scrie un conținut foarte bun, deoarece vei obține mai multe avantaje decât dacă ai scrie un conținut bunicel.
  • Elimină pe cât posibil greșelile gramaticale și de scriere.

Sfaturi tehnice:

  • Menține o rație ridicată a textului pe un HTML deoarece paginile fără conținut nu au nicio valoare SEO.
  • Menține un conținut bun pentru rația de cuvinte cheie, scriind într-o formă relevantă și prietenoasă.
  • Scoate în evidență cuvintele cheie sau îngroașă-le cel puțin odată pe pagină.
  • Rescrie link-urile interne pentru a te asigura că acestea conțin textul ancoră pe care îl vizezi pentru pagina ta. Dar asigură-te că acele cuvinte cheie pe care le-ai folosit în conținut nu sunt la fel ca ccele din textul ancoră în proporție mai mare de 50%, altfel, pagina ta va fi considera ca fiind prea optimizată (Google Penguin update).

Alte resurse utile:

În articolul The Role of Unique Content After the Panda Update vei găsi ce modificări s-au produs la nivel de indexare după Panda Update și cum poți să verifici dacă ai conținut duplicat. Dacă vrei să te asiguri că nimeni nu a copiat conținutul tău, intră pe copyscape, introdu URL-ul paginii pe care vrei să o verifici și așteaptă rezultatele.

Pentru a gestiona conținutul duplicat, articolul acesta recomandă folosirea Google Webmaster Tool și utilizarea rel=cannonical, redirecționare 301, meta robots tag și altele.

În tutoriarul 60 Second Guide: Copywriting and Content Marketing for SEO se face o introducere în SEO, se prezintă cum să scrii conținut unic, optimizarea cuvintelor cheie din conținut pentru SEO și distribuirea conținutului.

Păstrează conținutul actualizat

Conținutul unui site trebuie să fie actualizat pentru câteva motive:

  • Oferă informații actualizate pentru vizitatorii site-ului tău și pentru potențialii clienți
  • Motoarele de căutare îți vor găsi site-ul mult mai des și îți for oferi un rank mai înalt pentru conținutul actualizat
  • Pe prima pagină de rezultate a motoarelor de căutare apar cele mai vizitate site-uri și cele actualizate cel mai recent

Când actualizezi o anumită pagină, avertizează motoarele de căutare despre asta, utilizând “lastmod” tag pe care îl găsești în XML Sitemap.

Alte resurse utile:

În articolul The Effect of Fresh Content on Rankings găsești 11 ilustrații referitoare la scrierea unui conținut actualizat și creșterea în rank. Este recomandat să scrii constant, să adaugi noi pagini constant și a unor link-uri actualizate. Dacă vrei să aflii de ce acum este foarte important să ai conținut actualizat pentru SEO, citește articolul Fresh Content for Local Businesses.

Tutorialul How to Add Freshness to a Website pornește de la update-ul Google Freshness și oferă sfaturi utile pentru actualizarea site-ului.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *