Planul de incubatie al francizei

Between Rounds Bakery  cafenea, patiserie, covrigarie si fresh food, a lansat un plan de incubatie, o unitate chiosc pentru care taxa de  intrare in franciza este de 5000 dolari in loc de 20.000 dolari pentru o unitate standard. Chioscul poate fi amplasat in spatii mici, in benzinarii  de pilda  care pot implica  si  un al treilea partener (proprietarul spatiului). Sunt multe afaceri acum, inclusiv francizate care apeleaza la varianta chioscului pe langa varianta integrala.

Stirea imi da prilejul  sa  aseman  chioscul  cu o  etapa importanta  a procesului de francizare a oricarei afaceri si  anume acela in care stabilim MVP –  Produsul minim viabil cu care putem porni afacerea imediat. Este vorba de acele 20% produse ce ne aduc 80% din venituri si a caror pornire poate fi imediata. Acesta ne ajuta nu numai in a stabili produsele cheie ale afacerii, dar si marketingul cheie cu care vom vinde produsele clientului final  si unitatile potentialului francizat.

In ceea ce priveste o afacere de genul Between Rounds, un chiosc este bun nu numai pentru a dezvolta unitati in toata tara, acolo unde restaurantele sunt mai greu de urnit, dar si pentru a permite francizatului sa porneasca cu un chiosc, sa testeze piata si sa treaca la forma extinsa atunci cand oportunitatea devine promitatoare.

In ce priveste testarea pietei cu un chiosc, mai multe cu prima ocazie.

 

 

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *