Foloseste cuvintele cheie intr-un mod potrivit

Păstrează un număr natural și relevant de cuvinte cheie pentru textul tău

Cuvintele cheie pe care le alegi – cele care ar trebui să apară în Meta Titlu, Meta Descriere, URL și Titlurile H – ar trebuie să apară și în conținutul paginii tale, ori de câte ori este relevant.

Folosește o combinație potrivită de cuvinte cheie scurte (populare și competitive) cu cuvintele cheie lungi (care generează conversie). Păstrarea unui ritm natural și relevant al cuvintelor cheie este mult mai relevantă decât densitatea de cuvinte cheie folosite. Niciodată să nu pui excesiv de multe cuvinte cheie; poți să fii sancționat în rezultatele afișate în urma căutării.

De când Google și-a actualizat algoritmii legați de webspam în aprilie 2012, multe site-uri au avut o problemă cu SERP-ul din cauza supraaglomerării cuvintelor cheie.

Sfaturi:

  • Folosește un instrument online pentru a verifica densitatea de cuvinte cheie și pentru a monitoriza cele mai importante pagini ale tale. Poți adăuga URL-ul paginii pe care vrei să o verifici pe acest site.
  • Analizează cele mai utilizate cuvinte și fraze cu ajutorul instrumentului oferit de Google rankings.
  • Pentru a verifica cuvintele cheie găsite de Google pentru site-ul tău, mergi la Google Webmaster Tools> Google Index > Content Keywords.

Alte resurse utile:

Dacă te întrebi care este densitatea ideală de cuvinte cheie pe o pagină, urmărește videoclipul de mai jos și află răspunsul.

Evită supraaglomerarea de cuvinte cheie

Supraaglomerarea de cuvinte cheie (cuvinte cheie ascunse) are un impact negativ imens asupra SEO-lui.

De când a lansat Google update-ul Penguin, site-urile care foloseau o supraaglomerare de cuvinte cheie, au pierdut din rank.

Există o serie de tehnici pentru supraaglomerarea de cuvinte cheie. Toate sunt considerate „Spam Indexing” și sunt interzise:

  • Ascunderea cuvintelor cheie prin a le da aceași culoare ca background-ul.
  • Ascunderea cuvintelor cheie într-o parte foarte mică a paginii tale. Poți vedea un exemplu în acest Google blog post care vorbește despre spam.
  • Ascunderea cuvintelor cheie în sursa codului tău.

Regulile sunt:

  • Arată întregul conținut
  • Niciodată să nu îndeși cuvinte cheie în textul tău sau în textul din spatele imaginilor – Alternative Text.
  • Nu folosi o listă de cuvinte cheie pentru a-ți promova conținutul

Notă: Dacă ai fost afectat de actualizarea Penguin, curăță codul site-ului tău și înregistrează-l pe Google pentru a fi reanalizat.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *