Continutul pe Pinterest care genereaza implicare

Oamenii utilizeaza in mod diferit Pinterest-ul fata de alte platforme sociale. Pinterest este utilizatPinterest_logo-3 pentru a colecta informatii despre subiectele de interes pentru fiecare, nu pentru a afla stiri sau pentru a genera conversatii.

Spre deosebire de alte platforme sociale pe care oamenii distribuie lucruri care deja s-au intamplat, majoritatea pin-urilor de pe Pinterest sunt despre ceea ce isi doresc oamenii sa faca sau sa obtina.

Oamenii utilizeaza Pinterest pentru a crea panouri cu inspiratie pentru termen lung si termen scurt. Acesta este un lucru foarte bun pentru business-uri, deoarece oamenii isi pot transforma visurile in realitate si vazand in mod constant produsul unui business in panoul lor, vor ajunge sa il cumpere.

Panourile cu inspiratie referitoare la retete de gatit, proiecte, gadgeturi, haine, accesorii si alte tipuri de produse pot conduce spre conversie in orice moment. De aceea vizibilitate pe Facebook este foarte importanta.

#1. Producerea de continut care inspira si care informeaza

Crearea de videoclipuri si articole care raspund la intrebarile adresate in mod frecvent referitoare la un produs sau serviciu sunt un continut numai bun pentru Pinterest. Aceste materiale se incarca pe Pinterest alaturi de link-ul catre postare si genereaza mai mult trafic. De asemenea, nu trebuie sa cream videoclipuri numai referitoare la produsele si serviciile oferite de business, ci la problemele si nevoile oamenilor intampinate in aceste segmente.

De exemplu, o firma care vinde produse si servicii de reparatii, au creat o serie de videoclipuri prin care ii invata pe oameni cum sa repare singuri anumite lucruri si au avut un impact foarte mare in social media. Aceeasi firma a organizat si un concurs prin care ii indeamna pe clienti sa incarce videoclipuri sau fotografii prin care folosesc produsele acestora intr-un mod cat mai creativ.

Ce nu functioneaza pe Pinterest

Pentru a utiliza Pinterest ca un instrument de marketing trebuie sa cream continut original, util informativ si creativ. Daca pe Facebook ar atrage atentia o poza cu CEO-ul care participa la un eveniment caritabil, pe Pinterest acest lucru nu functioneaza deloc.

#2. Creare de imagini descriptive

Pe Pinterest atrag atentia cel mai mult continuturile vizuale care au un mesaj clar care atrage atentia audientei.

Daca doresti sa promovezi un produs sau o fotografie cu o reteta culinara, o imagine buna este tot ce trebuie. Dar in cazul in care se promoveaza un concept mai abstract sau un seviciu, imaginile trebuie sa fie foarte creative si insotite de un mic text.

Atunci cand vizitatorii intra pe un site sau pe un blog, acestia pot accesa cat mai multe informatii si isi pot face o idee despre business, dar in cazul Pinterest-ului, imaginile trebuie sa ofere destul de multa informatie incat oamenii sa inteleaga despre ce continut este vorba.

#3. Oferirea de continut util

Profilul de Pinterest trebuie sa fie un cont destinat audientei. Mai presus de toate, retelele sociale sunt o extensie pentru serviciul cu clientii. Oferirea de continut util pentru utilizatori va transforma contul intr-o resursa foarte utila pentru oameni si va creste vizibilitatea contului.

Atunci cand cream un profil de Pinterest pentru business, trebuie sa ne gandim foarte mult la comunitate, nu la promovare, iar rezultatele vor incepe sa apara.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *