Realizarea de imagini cu impact pentru audienta

In urma mai multor studii realizate asupra implicarii utilizatorilor in social media s-a observat faptul ca cele mai apreciate continuturi sunt cele sub forma de fotografii sau videoclipuri. Cu cat reusim sa cream imagini care sa ii atraga pe utilizatorii din social media, cu atat mai mult le vom atrage atentia asupra business-ului si brand-ului.

#1. Crearea de impact cu ajutorul screenshot-urilor

Screenshot-urile sunt un instrument foarte puternic pentru a prezenta inshight-uri si informatii despre companiei, facandu-i pe utilizatori sa simta ca sunt in mijlocul business-ului. Foloseste screenshot-urile pentru a crea continut unic care ii intriga pe fani.

Screenshot-urile sunt o evidenta clara si vizuala care sustin afirmatiile facute.

#2. Publicarea de informatii interesante cu ajutorul infograficelor

Creierul este capabil sa proceseze continut vizual de 60,000 de ori mai rapid decat un text, de aceea imaginile sunt atat de apreciate in social media. Infograficele duc acest concept la un alt nivel, permitand oferirea mai multor informatii intr-un mod vizual si captivant.

#3. Poze din “spatele scenei”

Clientii vad logo-ul brand-ului in social media si produsele in viata reala, dar nu stiu nimic despre cine se afla in spatele brandurilor preferate. Oamenii din spatele brandurilor se pot face cunoscuti prin aceste poze din “spatele scenei”.

#4. Stimularea imaginatiei cu imagini de actiune

Imaginile care prezinta caracteristicile produsului sau serviciului in actiune pot stimula imaginatia utilizatorilor pentru a se implica in continutul creat.

#5. Inspiratie prin fotografii cu citate

Fotografiile cu citate ii inspira pe oameni sa se opreasca, sa reflecteze asupra a ceea ce au citit si sa se implice in continut. Acestea sunt unele dintre cele mai distribuite imagini in social media, mai ales pentru a ce se adreseaza unui public larg.

Acestea se pot realiza intr-un mod simplu si usor, dar trebuie sa se potriveasca stilului brandului. Ideal ar fi sa se alega un singur scop: sa inspire, sa amuze, sa intrige,etc. Gandeste-te in mod particular la ce spune fiecare citat despre brandul si decide daca mesajul este relevant pentru audienta brandului.

#6. Originalitate si unicitate

Multe companii fac greseala de a prelua un format folosit si de alte branduri si il distribuie mai departe, fara a se diferentia de ceilalti. Unele imaginii sunt populare sau amuzante cu un motiv anume, dar sansele ca audienta ta sa le fi vazut deja sunt foarte mari. Ofera un continut vizual original in loc sa il copiezi din alta parte.

#7. Testarea diferitelor culori si fonturi

Culorile si fonturile atrag atentia cititorilor. De aceea este bine sa utilizam palete de culori emotive care sa insufleteasca imaginile. Putem experimenta cu filtre unice, palete si scheme de culori inedite.

Ce emotii, sentimente si trairi doresti sa evoci audientei din social media? Vrei ceva amuzant, varatic? Incearca nuante de rosu, portocaliu, maroniu. Vrei ceva soft si linistitor? Incearca culori pale, pastelate. Inspira o traire prin alegerea paletei de culori potrivita.

Concluzie

Toate brandurile vor sa atraga atentia in social media. De aceea este important sa realizam continut vizual unic, in conformitate cu brandul si care atrage audienta.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *