Retentia utilizatorilor pe pagina de Facebook

Valoarea retentiei clientilorBRAND-LOYALTY-SURVEY

Este mult mai usor sa pastrezi un client decat sa atragi unul nou. Prin intermediul platformelor sociale, companiile pot construi si mentine relatiile cu clientii 24/7, fapt ce influenteaza rata de retentie si mentinerea business-ului in centrul atentiei publicului tinta.

#1. Oferirea unui loc de discutii

Clientii care intra in contact cu un brand au inceput sa fie din ce in ce mai implicati in crearea de povesti in mediul online despre acel brand. Acestia trebuie incurajati sa ofere feedback, sa adreseze intrebari pentru a simti ca fac parte dintr-o comunitate. In acest mod se genereaza si word-of-mouth marketing, un instrument care creste vizibilitatea brandului intr-un mod exceptional si gratuit.

#2. Oferirea de customer service exceptional

Fanii care se intorc pe Facebook pentru a adresa intrebari si pentru a obtine raspunsuri pot deveni foarte rapid clienti loiali, mai ales daca primesc informatiile dorite intr-un timp scurt si intr-un mod relevant. Fiecare interactiune pe Facebook este o oportunitate foarte mare pentru a cultiva relatii cu clinetii.

#3. Prezentarea unor intrebuintari aditionale pentru produs

Daca exista si alte intrebuintari ale produsului, prezinta-le asta clientilor. Daca nu exista altele, vezi ce poti crea intr-un mod inventiv si distribuie cu clientii. Prin prezentarea diferitelor modalitati de utilizare se incurajeaza achizitionarile aditionale si se contruieste o mai buna relatie cu clientii.

De exemplu, CocaCola a creat o campanie prin care prezentau cum pot fi folosite sticlele de plastic intr-un mod util si creativ dupa ce se consuma produsul.

#4. Gestionarea greselilor

Managerii si oamenii de marketing petrec foarte mult timp pentru a dezvolta strategii cu o precizie mare pentru a evita greselile. Oricum, niciun brand nu este imun la diferite incidente, campanii nepotrivite sau o plina criza in social media. Daca brand-ul a facut o greseala, indiferent de gravitate, este important sa se raspunda intr-un mod umil, cerand scuze si venind cu solutii pentru a rezolva situatia neplacuta.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *