5 modalitati pentru a creste organic o pagina de Facebook

Facebook-Organic-Reach-712x370Pentru a vedea statisticile referitoare la cresterea organica, trebuie sa ne uitam in Facebook Insights. In sectiunea rezervata postarilor putem vedea ce impact au avut acestea in ultima luna si ce utilizatori au ajuns pe pagina in mod organic si care au ajuns prin reclama platita.

Pentru a creste rezultatele organice, putem face anumite lucruri:

#1. Publicarea unui continut actual pentru mai mult timp

“Ciclul de viata” al unei postari pe Facebook depinde de mai multi factori. Unul dintre factori este utilitatea, al doilea este relevanta pe termen mai lung care tine de cat timp poate ramane actuala o postare. Cu cat o postare atrage atentia la mai multe persoane pe o perioada mai lunga de timp, cu atat creste durata de viata a unei postari.

#2. Publicarea continutului de calitate, in loc de cantitate

Traim intr-un epoca a supraaglomerarii de continut, iar Facebook este cu siguranta unul dintre mediile in care se intampla cel mai mult asta. Conform informatiilor oferite de Facebook, din 1500 de postari pe care le-ar fi putut vedea o persoana atunci cand se conecteaza pe Facebook, in News Feed (pagina de noutati) sunt afisate aproximativ 300. Asadar, cu totii ne luptam pentru unul dintre cele 300 de locuri.

Nu exista o regula referitoare la cate postari trebuie facute intr-o zi. Unii specialisti sustin ca 2 postari pe zi pentru un business sunt suficiente, altii recomanda cate 3 tipuri de postari diferite. Fiecare trebuie sa isi dea seama care este numarul potrivit de postari pentru business-ul sau.

#3. Publicarea de continut in orele cu mai putina activitate online

Pe perioada zilei cand publica mai putine persoane continut pe Facebook, cresc sansele ca un continut organic sa fie vizibil. Practic, cea mai potrivita ora pentru a posta pe Facebook este ora 15, dar fiecare poate incerca sa publice continut la diverse ore, in functie de momentul in care fanii sunt online.

Pentru a vedea orele in care sunt activi fanii paginii, putem folosi Facebook Insights.

#4. Alegerea tipului de continut cu care rezoneaza audienta

Conform mai multor studii, audienta de pe Facebook este atrasa in primul rand de fotografii, apoi de videoclipuri, de link-uri. Articolele atrag cel mai putin atentia, dar pot genera implicare de calitate.

Putem testa fiecare tip de continut si putem analiza rezultatele obtinute pentru fiecare pentru a sti ce trebuie sa imbunatatim si ce strategie sa adoptam.

#5. Publicarea continutului intr-un mod destept

Inainte de publica ceva pe platformele sociale trebuie sa ne adresam o intrebare: “De ce public continutul acesta, cine sunt beneficiarii a ceea ce public si ce as vrea sa faca ei in urma vederii postarii?”.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *