3 principii din psihologie care pot creste implicarea in retelele sociale

Implicarea in retelele sociale este determinata in mare parte de cum lucrurile publicate le atrage atentia cititorilor si ii determina sa actioneze.

In acest articol vei descoperi cum sa cresti implicarea in retelele sociale prin incorporarea in posatari a unor elemente care atrag atentia (trigger).

#1. Concentrarea atentiei pe dorinta

Pentru a aplica acest principiu, trebuie mentinut totul simplu. Pentra a starni dorinta, poti folosi verbul “a dori”. Acest verb starneste in creierul cititorilor dorinta si convingerea ca pot face acel lucru.

Vei obtine si mai multa implicare daca ii faci pe oamenii din audienta sa simta ca pot face ceva, ca ei chiar pot folosi un produs sau serviciu. In cazul in care lucrezi cu concepte mai greu de inteles de toata lumea, este bine sa oferi o explicatie cat mai pe intelesul tututor pentru a putea actiona mult mai usor si mai rapid.

#2. Apelarea la dorinta de acumulare de cunostinte

Oamenii adora explicatiile. Intrebarea “de ce?” este una dintre cele mai eficiente triggere pe care le poti folosi in retelele sociale. Intreaba-i pe cititori “de ce?” pentru a-i determina sa caute raspunsul la intrebare.

Comunica audientei de ce au nevoie de ceva si cum vor ajunge sa obtina acel lucru prin citirea continutului creat de tine, vizionand videoclipul sau folosind produsul tau.

#3. Frica de a pierde ceva

Este in natura umana teama de a nu fi exclusi, teama de a nu cunoaste tot ceea ce se intampla sau de a pierde ceva. Oamenii vor sa se simta inclusi. Daca spun nu la o oportunitate, se tem ca vor pierde ceva ce le va aduce mai multe beneficii.

De exemplu, daca se organizeaza o conferinta in industria ta, vei fi tentat sa participi la ea de teama de a nu rata oportunitatile pe care le prezinta ceilalti din industrie.

Pentru a transforma acest principiu in avantajul tau, prezinta-le oamenilor ce pot pierde daca nu profita de oportunitatea oferita de tine sau fa-i sa se simta inclusi in business-ul tau. Ofera-le oportunitatea de a se implica si de a participa la anumite decizii pe care le iei.

Gandeste-te ce continut valoros poti sa le oferi clientilor si ei sa il accepte fara sa se gandeasca sa refuze.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *