Hashtag-uri pentru cresterea vizibilitatii business-ului

In utimul timp, hastag-urile online au devenit foarte populare si foarte folosite, atat de oameni simplii, cat si de brand-uri mari.

Folosirea de hastag-uri in campanii poate determina implicare in randul fanilor si urmaritorilor si pot atrage noi clienti.

Hastag-urile ajuta ca mesajele transmise pe acelasi subiect sa se regaseasca in acelasi loc. Atat brandul, cat si fanii sau potentialii clienti pot folosi acelasi hashtag si pot urmari intreaga conversatie.

#1. Sincronizeaza hashtag-urile cu brandul

Foloseste un hashtag care sa fie in acord cu brandul pentru a intari si corela mesajul din mediul social, digital si traditional.

De exemplu, Kit-Kat foloseste hashtag-ul #mybreak care este in acord cu sloganul lor ”Have a break, have a Kit-Kat.” In plus, au adaugat chiar si pe produs hashtag-ul #mybreak, surprinzand clientii si incurajandu-i sa foloseasca acest hashtag pentru a promova produsul si experienta lor.

#2. Alegerea hashtag-urilor cu atentie

Ca si in viata, in mediul online exista posibilitatea ca lucrurile sa nu mearga asa cum au fost planificate. Hashtag-urile alese de tine pot fi folosite si de altcineva sau pot fi ”sabotate” prin folosirea lor excesiva, insotite de un continut licentios sau pot fi folosite pentru a evidentia feedback-ul negativ.

#3. Folosirea hashtag-urilor in mediul offline

Nu limita utilizarea hashtag-urilor doar in retelele sociale. Este important sa le folosim drept o parte dintr-o strategie mai mare de branding care include atat canelele de comunicare atat online cat si offline.

De exemplu, campania internationala Coca Cola #LetsEatTogether care s-a tradus in Romania prin hashtagul #Haisamancamimpreuna a fost comunicata sub umbrela acestui hashtag pe Facebook, Twitter, Youtube, print-uri offline si reclame TV.

Business-urile mici pot incuraja clientii sa foloseasca aceste hashtag-uri pentru a impartasi experientele pozitive. Fii atent sa incluzi acest hashtag in cat mai multe locuri. Daca ai un business bazat pe vanzarea de produse, poti sa il pui pe ambalajul produsului, in magazin si in toate locurile vizibile.

#4. Introducerea unei varietati prin intermediul hashtag-urilor

In timp ce numele brandului sau a business-ului nu se pot modifica, hashtag-urile pot fi folosite pentru a ramane relevant in functie de noile tale produse/ campanii.

Conversatiile din mediul online se produc in timp real si ceea ce este actual acum, maine s-ar putea sa nu mai fie de interes pentru nimeni. In timp ce utilizarea in mod constant a unui hashtag inrudit cu brandul tau contribuie foarte mult la construirea imaginii, este la fel de important sa actualizezi hashtag-urile pentru a mentine interesul fanilor.

De exemplu, Ikea folosesti atat #IKEA, cat si #IKEAFamily sau #IKEACatalog.

Cheia succesul este echilibrul. Pastreaza cateva hashtag-uri esentiale pe care sa nu le modifici niciodata pentru a mentine continuitatea brand-ului si incorporeaza noi hashtag-uri in functie de campaniile de marketing pentru a mentine brandul fresh si atractiv.

Concluzie

Hashtag-urile sunt mai mult decat marketing pentru tweet-uri sau o modalitate de a participa intr-o conversatie mai mare. Ele sunt elemente care ajuta la identificarea brandului tau dintr-o mare de informatii si la determinarea fanilor sa se implice in conversatii online.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *