Re-publicarea articolelor pe 10 site-uri diferite

Pentru a realiza acest pas este important să ai un blog pe site. Blogul tău este acolo unde articolul tău original trebuie să apară. Scrie un articol bun, de 600-1000 de cuvinte, cu un conținut util și de calitate, destinat audienței site-ului tău. Următorul pas este să se indexeze articolele în site. Fă acest lucru prin a le publica pe toate profilurile tale de business din mediul online.

Verifică în motoarele de căutare dacă articolul tău este indexat sau nu prin căutarea titlului articolului. Dacă îți apare la căutare, înseamnă că acel articol este indexat (acest lucru se întâmplă după câteva minute sau câteva ore, în funcție de popularitatea site-ului tău).

Odată ce articolul este indexat, secțiunea de blog de pe site-ul tău devine sursa originală a conținutului publicat.

Următorul pas este să îl distribui în locuri diferite prin trimiterea articolului pe diverse site-uri precum: HubPages, Examiner, Buzzle, Technorati, Squidoo, Tumblr, eHow. Conținutul tău poate fi publicat pe 10 site-uri în fiecare lună. Citește cu atenție instrucțiunile de înregistrare a conținutului pe fiecare dintre aceste site-uri pentru a te asigura că înregistrarea este făcută perfect:

Sfaturi:

  • Dacă este posibil, publică numai 60-70% din informațiile oferite în conținutul original pentru a-i determina pe cititori să găsească restul de informație pe blogul tău. De exemplu, dacă în conținutul tău original oferi 20 de sfaturi, oferă numai 15 sfaturi în articolul publicat pe alte site-uri.
  • Poți să îți legi Profilurile de Google Plus și să obții un avantaj pentru Google’s Authorship Markup.
  • Asigură-te că articolele tale nu promovează afacerea ta, ci doar oferă un conținut valoros centrat pe nevoile utilizatorilor.
  • De asemenea, poți să publici conținut fresh și articole unice pentru fiecare site de articole cu care lucrezi.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *