Oferă suport aditional

Oferă suport adițional pentru utilizatorii care au nevoie. Oferă: Sfaturi despre instrumente, Ajutor (Help)/FAQ și Contactează-ne/Customer Support.

Folosește sfaturile despre intrumente pentru a asista navigarea. Acestea sunt fraze scurte de informații care apar atunci când un utilizator pune mouse-ul pe un link, buton sau un sector.

Ajutor/Help/FAQ: Când le explici utilizatorilor cum să folosească site-ul tău, pentru a descrie elementele și caracteristicile, folosește terminologia pe care utilizatorul tău o poate înțelege. Contactează-ne/Contact Us/Customer Support: Oferă informații de contact pentru ca utilizatorii care vor mai multe informații sau care nu au aflat ceea ce își doreau, să poată adresa o întrebare directă.

Notă: Asigură-te că există o cale clară către această informație și care oferă un conținut actualizat extins.

Alte resurse utile:

10 Tips for Great Customer Service oferă 10 sfaturi foarte utile pentru a crea o relație bună cu clienții. În acest articol suntem sfătuiți să răspundem cât mai rapid la întrebarile clienților, să actualizăm lista de clienți, să asculți părerea clienților, să menții promisiunile pe care le faci, să fii răbdător și alte câteva.

În cazul în care ai un e-commerce, în videoclipul de mai jos găsești 5 modalități pentru a-ți impresiona clienții prin Customer Service.

https://www.youtube.com/watch?v=RX_gAE5MLDo

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *