Cum cream o relatie buna cu clientii prin intermediul platformelor sociale

#1. Arata recunostinta

Pentru a mentine clientii fericiti si pentru a obtine un avantaj competitiv, asigura-te ca acestia stiu ca sunt vazuti si apreciati.

Raspunde-le constant fanilor intr-un mod personalizat si rezoneaza cu ceea ce transmit ei. De asemenea, in cazul in care clientii achizitioneaza in principal de pe site, poti sa le trimit o nota de multumire pe retelele sociale sau sa le oferi un discount la un produs de interes pentru ei. In acest fel vei creste traficul pe site, iar clientii vor fi fericiti.

#2. Cere parerea clientilor/fanilor

De fiecare data cand ai de ales intre mai multe optiuni, ofera posibilitatea fanilor sa aleaga. Astfel vor deveni mai implicati si se vor simti mai apropiati de brand.

CIcJ137WcAAtIsx

#3. Integreaza Feedback-ul primit

Prin intermediul retelelor sociale poti vedea cu ce rezoneaza si ce nu le place fanilor tai.

Creeaza un document sau un spreadsheet cu feedback-ul oferit de clientii tai si separa sugestiile de plangeri. Integreaza solutii, raspunde la plangeri si mentine evidenta acestor elemente petnru a evolua.

Analizeaza in mod constant feedback-ul oferit de clienti si integreaza-l in activitatile brand-ului tau.

#4. Rezolva problemele in mod rapid

Un alt mod pentru a mentine clientii fericiti este de a arata ca iti pasa de ei si de problemele lor prin raspunderea in mod prompt la intrebari sau plangeri. Acest lucru inseamna monitorizare constanta a conturilor de pe platformele sociale pentru a vedea comentariile si pentru a raspunde cat mai repede posibil.

#5. Creeaza o cultura a companiei care ii face pe angajati sa se simta speciali

Nu numai vocea clientilor este importanta pentru brand, ci si vocea angajatilor. Este important ca angajatii sa fie tratati cu respect si apreciere si sa le fie ascultate cererile si sugestiile.

Un angajat multumit si fericit este un angajat care iti va servi clientii in cel mai bun mod.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *