Asocierea imaginilor publicate in social media cu business-ul

Stim deja cat de apreciat este continutul vizual, dar stim oare cum sa-l facem sa aibe un impact si mai ridicat asupra business-ului nostru? Cum ar fi sa realizam imagini pe care utilizatorii sa le poata asocia instant cu brandul nostru? Mai jos va prezentam 6 sfaturi pentru a creste recunoasterea brandului si pentru a genera constanta.

#1. Marimea logo-ului si pozitionarea lui trebuie sa fie uniforma

Identifica o marime minima pentru logo si aplic-o in mod constant pe toate imaginile din social media. Logo-ul nu trebuie sa acapareze design-ul, dar nu trebuie sa fie nici foarte mic. Pune logo-ul in aceeasi pozitie si in acelasi loc pe toate elementele grafice. Acest lucru asigura faptul ca logo-ul nu atrage prea mult atentia, dar inca ajuta la asocierea imaginii cu brandul.

#2. Utilizarea acelorasi fonturi

Majoritatea persoanelor adauga text peste fotografii pentru a sublinia anumite aspecte. In cazul in care se opteaza pentru acest lucru, este recomandat sa nu se utilizeze mai mult de trei fonturi diferite in cadrul aceluiasi continut si sa se patreze acestea trei pe toate elementele grafice create.

Pentru a creste recunoasterea brandului, utilizeaza fonturile cele mai asociate cu brandul tau. Putem lua ca exemplu Nike care foloseste pentru scris acelasi font ca la vizualul sloganului.

ag-nike-font

#3. Integrarea culorilor brandului

Daca ne uitam la imaginile brandurilor cunoscute putem observa faptul ca ei folosesc aceleasi culori in mod constant si repetat – in logo, in text si chiar si in imagini. Aceasta constanta ii ajuta pe utilizatori sa recunoasca brandul si compania si le poate starni anumite sentimente si emotii asociate cu brandul.

Nu toate imaginile trebuie sa contina culorile brandului, dar ar fi bine ca macar 50% dintre elementele grafice sa faca asta pentru ca audienta sa inceapa sa asocieze anumite culori cu brandul tau.

ag-cadbury

#4. Alegerea imaginilor care se potrivesc cu stilul business-ului

Pentru a descoperi personalitatea business-ului si pentru a gasi imagini care sa se potriveasca, trebuie sa identificam care sunt produsele, serviciile sau experientele pe care incercam sa le vindem. Daca brandul nostru ar fi o persoana, ce tip de lucruri i-ar placea sa vada si sa faca?

#5. Plasarea inteligenta a produselor

Daca alegem sa nu adaugam elemente cheie ale brandului – precum fonturi si culori – pe elementele grafice publicate pe platformele sociale, asocierea imaginii cu brandul se poate face foarte greu. O alta modalitate de a face lucrurile simple este de a ne concentra pe logo sau pe produs.

Brandul de apa Voss, de exemplu, publica fotografii cu produsul lor pe plaja sau la sala de sport pentru a arata ca produsul lor este mai mult decat o sticla cu apa, ci participa la anumite experiente.

ag-voss

#6. Folosirea unei compozitii consistente

O modalitate pentru a intari recunoasterea brandului este crearea unei serii de template-uri pe care sa le folosesti in mod constant.

Concluzie

Culorile, fonturile, logo-ul sunt elemente de design care joaca un rol important in construirea unei imagini puternice a brandului si a companiei. Daca unul dintre obiectivele business-ului in retelele sociale este de a creste recunoasterea brandului si de a creste vizibilitatea, sfaturile prezentate mai sus asigura realizarea acestuia intr-un mod mult mai rapid.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *