Scriere de conținut valoros și unic

Scrie conținut valoros

Conținutul este regele! Nu este niciun secret că scriind conținut de calitate este o metodă foarte bună pentru a ajunge în topul afișărilor și pentru a atrage vizitatorii de pe motoarele de căutare. Combinația dintre conținutul unic și valoros oferă o experiență bogată pentru utilizatori, ceea ce motoarele de căutare apreciază foarte mult.

Poți face acest lucru prin creare de pagini de ajutor, pagini cu resurse sau un blog în care să vorbești despre:

  • Audiența ta. Să scrii pentru o nișă va fi mult mai ușor și eficient decât să scrii pentru publicul larg.
  • Sfaturi utile (example: Cele mai bune 6 practici pentru…, 5 modalități de a …)
  • Un glosar cu termenii din industria ta
  • Rezumate: adună informații, analizează și realizează rezumate la ceea ce spun și scriu alții din industrie
  • Oferă review-uri despre produsele și furnizorii din industria ta
  • Viitoarele târguri și evenimente din industria ta
  • Analiza noutăților din industria ta
  • Studii de caz

Atunci când scrii un conținut, folosește cuvinte cheie bune (cele mai frecvent căutate cuvinte cheie) și asigură-te că titlul conține acele cuvinte cheie sau un șir de cuvinte cheie, într-o manieră care atrage și sugerează naturalețe.

Scrie cel puțin un articol pe săptămână. Dacă angajezi pe cineva care să facă asta pentru tine, tot trebuie să realizezi brainstorming-uri alături de el despre audiență și cuvintele cheie care ar trebui să fie folosite pentru fiecare articol.

Alte resurse utile:

Pe Best Practices When Blogging for SEO găsești 21 de tehnici pentru a-ți crește traficul pe blog. Printre acestea sunt: scrie pentru acei oameni care sunt dispuși să distribuie, publicarea și pe profilurile sociale pentru a crește vizibilitatea și alte aspecte care au fost discute și în cadrul acestui ghid.

În Connect with Users via Content Marketing sunt adresate întrebări precum „De unde știi ce informații au nevoie clienții tăi?”, „Ce tip de conținut ar trebui folosit în content marketing” și altele.

În articolul 5 Steps to a Killer Content Strategy găsești 5 strategii pentru a crea un conținut care atrage atenția.

Oferă conținut unic

Tot ce este original și unic și nu este diferit de subiectul site-ului tău trebuie publicat. Conținutul unic este un mod important de a crește în topul rezultatelor oferite de Google. (Citește despre conținutul orginal pe Google’s own words.)

Atunci când motoarele de căutare găsesc pagini cu conținut duplicat, ele nu înțeleg care este pagina importantă pe care să o afișeze în rezultatele căutarii. Ca rezultat, motoarele de căutare dau jos toate paginile cu conținut duplicat.

Conținutul duplicat conține: titluri duplicate, descrieri duplicate și pagini duplicate în toatlitate.

Asigură-te că toate paginile tale sunt unice și că fiecare pagină are un titlu și o descriere unică.

Este întotdeauna de preferat să scrii singur conținutul site-ului tău într-un mod natural și cu un set de cuvinte cheie relevante. Dacă apelezi la cineva ca să îți scrie un conținut, copiază o propoziție și caut-o pe Google pentru a te asigura că nu apare în rezultatele căutării și nu este plagiat.

Alte resurse utile:

Pe CopyScape poți introduce URL-ul pe care vrei să îl verifici și să vezi dacă există conținut duplicat. Pe Tips From Google on How to Avoid Duplicate Content găsești sfaturi oferite de Google pentru a evita conținutul duplicat.

Verifică conținutul de greșelile de scriere sau de gramatică

Actualizările de algoritm de la Google, Panda și Penguin, se învârt în jurul creării unei experinețe cât mai bogate pentru utilizatori. Ca rezultat, omisiunea greșelilor de scriere și de gramatică poate crește foarte mult rank-ul site-ului tău.

O soluție ușoară este să îți copiezi conținutul într-un document Microsoft Word, să activezi opțiunea de a verifica conținutul și să verifici cuvintele indicate de Microsoft Word ca fiind greșite. De asemenea, înainte de a publica conținutul, citește-l încă o dată cu mare atenție.

https://www.youtube.com/watch?v=qoFf6Kn4K98

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *