6 modalitati de a gasi mai multi fani locali pe Facebook

Daca detii un business mic, trebuie sa concentrezi intregul efort de marketing pentru a ajunge la clientii reali.

De ce e important sa ajungi la fanii locali pe Facebook?

Daca detii un business local, este mult mai important sa te conectezi cu consumatorii din zona ta, nu cu cei din intreaga tara. Chiar daca Facebook ofera oportunitati ample de a creste vizibilitatea brandului, poti ajunge dincolo de audienta din segmentul tau tinta, cheltuind foarte mult timp si bani si fara rezultate vizibile.

Atunci cand iti concentrezi intregul efort de marketing in retelele sociale la nivelul comunitatii tale, devii mult mai vizibil pentru persoanele la care vrei sa ajungi si care pot, in mod fizic, sa beneficieze de produsul sau serviciile oferite de tine. Interactiunile tale cu comunitatea ca intreg, transforma business-ul tau intr-unul de incredre si cu influenta.

#1. Foloseste cuvinte cheie locale in Setarile paginii

Daca vrei ca localnicii sa te gaseasca, trebuie sa le oferi indicatii. Mergi la pagina de setari a Facebook –ului (Facebook page settings) si uita-te la Informatii despre Pagina (Page Info).

Exista doua locuri importante in care poti include cuvintele cheie – adresa web de Facebook, pe care o poti personaliza si descrierea paginii, atat cea lunga, cat si cea scurta. O adresa web de Facebook personalizata le permite oamenilor sa gaseasca business-ul mai usor. Poti include in aceasta adresa atat numele business-ului, cat si locatia.

Descrierile nu trebuie sa fie la fel, dar trebuie sa includa numele business-ului, locatia si cuvinte cheie corelate cu produsul sau serviciile oferite.

#2. Acorda atentie la insight-urile despre audienta

Urmareste in mod constant care sunt postarile la care reactioneaza cel mai bine audienta, care sunt orele la care ai avut cele mai multe vizualizari si care sunt datele demografice ale acestora.

#3. Intalneste-te cu personele influente din comunitatea ta

Persoanele influente din comunitatea ta sunt o poarta catre o vizibilitate mult mai mare, asigurand credibilitate si respect brandului tau.

Care sunt persoanele influente din mediul tau? Persoanele influente locale sunt acele persoane care au credibilitate si care sunt ascultate si urmarite de un numar mare de persoane. In mult cazuri, aceste persoane sunt primarul, membrii comunitatii locale, un jurnalist, un specialist intr-un anumit domeniu.

Este important sa nu iti fie rusine sa te conectezi la astfel de persoane influente, deoarece ele vor fi foarte dispuse sa te ajute daca oferi ceva de valoare.

#4. Transforma consumatorii in fani

Daca ai deja o baza de clienti stabilita, ii poti invita sa devina fani si pe Facebook. Fiecare client care a devenit fan pe Facebook, este o cale deschisa pentru cresterea vizibilitatii si pentru atragerea altor fani locali.

Poti sa le oferi consumatorilor deja existenti diverse reduceri sau oferte pe pagina ta de Facebook, incurajandu-i astfel sa se conecteze si pe acea retea cu tine.

#5. Incurajeaza check-in-ul pe Facebook

Un element cheie al marketingului pe Facebook este sa ajungi la persoanele potrivite. O modalitate pentru a realiza acest lucru este sa ii incurajezi pe consumatori si pe fani sa isi dea check in pe Facebook atunci cand ajung la locatia ta. Atunci cand prietenii vad ca cineva isi da check-in intr-un anumit loc, cumpara un produs sau recomanda un business local, ei incep sa ia in considerare mult mai mult business-ul tau.

#6. Ofera suport si altor business-uri locale

Multe business-uri functioneaza pe cont propriu, doar cu ele, fara interactiuni cu alte business-uri. Dar atunci cand vine vorba de Facebook, lucrand impreuna si ajutand si alte business-uri mici si locale sa se dezvolte, este un lucru bun pentru toti.

Audienta va aprecia faptul ca business-ul tau sustine intreaga comunitate si isi va crea o imagine mult mai puternica si mai buna.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *