Cum sa imbunatatim programele de loialitate folosind retelele sociale

Cu ajutorul retelelor sociale, programele de loialitate pot capata o componenta sociala pregnanta. De ce este bine sa se intample acest lucru? Pentru ca programele de loializare nu sunt doar despre a rasplati anumiti clienti, ci despre a incuraja comunicarea si interactiunea.

#1. Cresterea conversatiilor

In retelele sociale, clientii au gasit o modalitate de a intra in contact in mod direct cu brand-ul, determinandu-i pe cei care se ocupa de imaginea si comunicare unui brand sa nu mai fie atenti la like-urile pe care le primesc ci la conversatiile care se genereaza.

In timp ce inregistrarile pentru newsletter sau alte activitati de realizare a conversiei sunt foarte utile, realizarea unui program de loialitate si incurajarea oamenilor de a participa intr-un program ofera beneficii strategice precum cresterea valorii oferite clientilor si implicarea.

Conform unor studii realizate in Statele Unite ale Americii, 90% dintre membrii unui program de loialitate isi doresc sa interactioneze si sa comunice. Permitand realizarea acestei interactiuni prin intermediul canalelor sociale cu care clientii se simt cel mai confortabil, va creste implicarea in jurul brandului si va atrage noi clienti.

jw-lancombe

#2. Gasirea intereselor clientilor

Conceperea programelor de loialitate in functie de interesele specifice ale clientilor s-a dovedit a creste foarte mult valoarea oferita clientilor, determinandu-i sa revina in mod constant la brand.

Se poat folosi retelele sociale pentru a colecta informatii despre interesele si dorintele participantilor. Poti afla daca prefera sa primeasca notuatile prin intermediul mail-ului, Twitter-ului, Facebook-ului. De asemenea, ii putem intreba daca prefera sa primeasca reducere la un produs, sau un serviciu gratuit, sau un eveniment si tot asa.

go social

#3. Cresterea mentiunilor word-of-mouth

93% dintre consumatorii din Statele Unite ale Americii spun ca recompensele sunt cele care fac diferenta si ii determina sa recomande brandul si altor persoane.

Ii putem recompensa pe clienti in functie de cat de mult distribuie mai departe si de cat de multe alte persoane ajung in contact cu brandul nostru datorita lor. Ii putem incuraja sa distribuie pe facebook, pe pinterest, pe twitter sau sa ne lase adresa de mail a prietenului pentru a-l contacta noi.

Putem sa le oferitm clientilor un hashtag specific si un apel la actiune clar pentru a monitoriza si pentru a recompensa mentionarile in mod usor. Hashtag-urile ne pot ajuta sa analizam mult mai usor ce canal si ce promotie a adus cele mai multe rezultate.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *