Cum sa combini textul si continutul vizual pentru o implicare mai buna in retelele sociale

Folosirea unui continut vizual in combinatie cu un text descriptiv poate genera o forta mai mare de atragere a lead-urilor care sa interactioneze cu brandul.

#1. Ilustreaza sloganul

Multe branduri au sloganul sub forma de text, dar cat de multe branduri ilustreaza cu adevarat acel slogan? Fiecare actualizare pe retelele sociale reprezinta o oportunitate de a arata si de a spune ce inseamna sloganul pentru compania sau business-ul tau.

De exemplu, sloganul Red Bull – Red Bull iti da aripi – este ilustrat in multe moduri prin fotografiile pe care la publica. Snowboarderi in aer, motociclete in aer, parasutism, etc. Acest lucru da viata brand-ului si intareste mesajul scris.

#2. Schimba stilul infograficelor

Infograficele genereaza pana la 120-180% mai multa implicare decat continuturile bazate numai pe text. Problema este ca din ce in ce mai multe branduri posteaza acealasi tip de infografice (de obicei foarte incarcate din punct de vedere vizual).

De exemplu, Intel a folosit fotografiile primite de la fani si a creat propriul infografic, facandu-l mult mai personal si mai atractiv.

#3. Fa brandul sa fie mai personal

O problema in retelele sociale este faptul ca multe business-uri se pierd in spatele unui logo sau a unei imagini de business. Chiar daca business-ul este in zona de taxe, banca, contabilitate, intotdeauna se poate adauga o perspectiva umana asupra business-ului.

Business-urile “serioase” genereaza continut plictisitor. De aceea, un astfel de business poate face instant diferenta prin adaugarea umorului.

#4. Spune povestea mai mare

Cu atat de multe experiente virtuale disponibile in zilele noastre, unele business-uri se lupta cu provocarea de a atrage un client la usa lor.

O combinatie de imagini frumoase, fapte, informatii din spatele “scenei” creeaza un raspuns social imens.

#5. Adauga text pe imagini

Nu este niciun secret ca interactiunile dintre brand si consumatori determina un succes in vanzari. Gandeste-te la ceea ce ii entuziasmeaza pe clienti despre produs si scrie cateva fraze scurte care sa genereze acel sentiment.

Potriveste frazele cu o imagine care este corelata atat cu specificul produselor sau serviciilor oferite, cat si cu sentimentul pe care vrei sa il starnesti consumatorilor.

#6. Cere-le fanilor sa contribuie cu povesti

Continutul generat de utilizatori este foarte util si atesta implicarea si legatura acestora cu brandul. Poti invita fanii sa distribuie fotografii cu produsul sau cu experienta traita in urma utilizarii serviciului/produsului oferit de business-ul tau.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *