Rasplatirea fanilor prin intermediul ofertelor pe Facebook

Ofertele pe Facebook sunt o modalitate simpla pentru a-ti rasplati fanii loiali si consumatorii, precum si pentru a creste vizibilitatea si vanzarile. Cum putem realiza aceste oferte?

#1. Intreaba fanii ce conteaza pentru ei cel mai mult

Inainte de a crea o oferta pe Facebook, trebuie sa ne asiguram ca ceea ce le oferim noi este ceea ce au ei nevoie. Iar cea mai buna modalitate de a afla ce au ei nevoie, este sa ii intrebam direct printr-o postare pe Facebook. Le putem oferi oferi o lista de potentiale oferte si ii putem incuraja sa raspunda de ce serviciu sau produs ar dori sa beneficieze la un pret special.

#2. Planifica campania de oferte cu ceva timp inainte

Planificarea este cheia succesului pentru a campaniile de Facebook Offers. Realizeaza un brainstorming pentru a crea cele mai atractive oferte, atat din punct de vedere vizual cat si din punctul de vedere al continutului, titlului, tematicii.

#3. Aminteste-ti sa promovezi Ofertele pe Facebook

Majoritatea business-urilor publica o oferta pe Facebook odata si apoi se asteapta sa existe un flux foarte mare de vizitatori si cereri. Dar nu se intampla mereu acest lucru. Pentru a fi vizibil, acele oferte trebuie promovate cat mai bine.

Pentru a promova ofertele, daca ai o lista de email-uri, poti sa incluzi si o sectiune despre ofertele existente pe Facebook in newsletter-ul urmator, poti vorbi despre acestea in mod direct cu clientii, si le poti mentiona pe site si blog.

O alta optiune pentru a le promova este utilizarea Facebook Ads-ului.

In plus,

Pentru a monitoriza cat mai bine daca ofertele au avut un impact asupra oamenilor, poti sa incluzi un cod prin intermediul caruia sa beneficieze de reducere. Astfel vei putea monitoriza cate coduri au fost folosite.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *