Stabilește o strategie de promovare

Poți să faci publicitate online eficientă pentru mai puțin de 20 euro/lună. Este cea mai rapidă modalitatea de a atrage vizitatori din grupul tău țintă pe site-ul tău și să începi să generezi venituri prin intermediul site-ului.

În această secțiune vom vorbi despre 5 tipuri de platforme populare pentru publicitate. Fiecare țară și fiecare tip de audiență este specifică, așa că poți căuta mai multe platforme care se potrivesc audienței tale.

Înainte de a începe cu AdWords (Google), Facebook, LinkedIn sau oricare altă platformă de promovare, trebuie să te întrebi două tipuri de întrebări:

În primul rând: Cine sunt vizitatorii tăi cheie? Ce site-uri urmăresc aceștia? Cum caută ei online? Ce platforme sociale folosesc?

În al doilea rând: Ce preț ai plăti pentru a obține un vizitator calificat pe site-ul tău? Cât de mult ai plăti pentru a obține un prospect? Cât de mult ai plăti pentru a obține un nou client?

Găsește răspunsuri alături de echipa ta și încearcă să le menții simple și centrate. Aceste răspunsuri te vor ajuta să îți formezi clar grupul țintă și te vor ajuta să îți testezi fiecare platformă de publicitate.

Alte resurse utile:

Unul dintre cele mai importante aspecte, și anume identificarea audienței este foarte frumos explicat în tutorialul video How To Define Your Target Audience.

************

Speram ca articolul a fost util.   Alte intrebari ?   Un specialist IMO iti poate raspunde oricand la intrebarile tale. Aici este formularul de contact

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *