Twitter pentru business
Inregistrează brand-ul pe Twitter
Fă o pagină pe Twitter pentru brandul tău. Creează un cont pe Twitter dacă nu ai deja un profil. Profilul existent poate avea numele tău, dar numele afișat în mod public pe Twitter poate fi schimbat în numele brand-ului.
Modifică culoarea paginii Twitter sau a backgroundului pentru a se potrivi cu identitatea business-ului tău. Pe Free Twitter Designer poți crea propriul background sau poți apela la un expert pentru a-l realiza în mod profesionist.
Dă follow experiților cu influență din domeniul tău și adaugă pe Twitter consumatorii brandului tău.
Câteva sfaturi generale:
- Sunt permise numai 15 caractere pentru numele care apare pe Twitter.
- Dacă numele brandului tău este prea mare pentru a încăpea în cele 15 caractere, folosește principalul cuvânt cheie ca nume. Există posibilitatea ca acesta să fie deja luat de altă persoană, așa că fii creativ în crearea numelui pe Twitter.
- În sectiunea biografică, adaugă cea mai scurtă și cea mai eficientă descriere a afacerii tale. Include URL-ul site-ului tău.
- Folosește o imagine de profil bună. Ideal ar fi să includă Logo-ul tău, dar și alte grafice sau fotografii corelate cu business-ul tău pot fi folosite.
Alte resurse utile:
Articolul Promote Your Business on Twitter oferă sfaturi pentru promovarea afacerii prin intermediul acestei platforme și recomandă îmbunătățirea imaginii paginii, scrierea unei biografii atractive, cunoașterea followerilor și altele.
Dacă ai nevoie de un suport vizual pentru a înțelege mai bine cum să utilizezi Twitter-ul pentru business-ul tău, îți recomandăm tutorialul Pushing Your Brand on Twitter.
Cum să folosești Twitter-ul
Planifică ce și cât de des vei posta pe pagina de Twitter a business-ului tău.
Sfaturi pentru Tweet-uri:
- Arată cele mai noi știri ale companiei tale:
- Noi servicii/produse
- Evenimente viitoare
- Discount-uri, reduceri, cupoane
- Fotografii și videoclipuri interesante ale companiei
- Publică cele mai noi știri de la experții din industria business-ului tău:
- Articole/bloguri de la experții din industrie
- Sfaturi utile corelate cu business-ul tău
- Gânduri sau opinii despre evenimentele recente importante
Vei primi adesea postări bune și utile de la experții din industria ta pe care îi urmărești pe Twitter. Dă retweet pe pagina ta de Twitter ca informația să ajungă și la cei care îți urmăresc pagina.
Spune „mulțumesc” fiecărei persoane care te urmărește. Poți să îi încurajezi să te urmărească și pe Facebook.
Pentru a crește cât mai rapid și credibil brand-ul, fă un Tweet în fiecare zi. Numărul zilnic de tweet-uri și retweet-uri depinde de numărul de resurse utile pe care le ai la îndemână. Dacă nu ai nicio informație utilă, nu te forța să publici ceva ce nu este interesant. Este nevoie să construiești o reputație valoroasă printre cei care te urmăresc prin publicarea de conținut relevant.
Alte resurse utile:
Twitter Best Practices este site-ul oficial al Twitter-ului dedicat business-urilor.
În cazul în care ai un business local, îți recomandăm articolul Twitter Tips for Local Businesses.
Dacă ai nevoie de un suport vizual pentru a înțelege mai bine cum să utilizezi Twitter-ul pentru business-ul tău, îți recomandăm tutorialul How to Build a Great Business Twitter Profile.
******
Speram ca articolul a fost util. Alte intrebari ? Un specialist IMO iti poate raspunde oricand. Aici este formularul