Configurează și urmărește obiectivele utilizând Analytics

Configurează și urmărește obiectivele utilizând Analytics

Ar fi bine să setezi o pagină diferită a site-ului după ce completezi fiecare obiectiv pentru a putea urmări conversia cu Analytics. Apoi, setează-ți obiectivele pentru a urmări când îndeplinesc vizitatorii anumite activități individuale.

Dacă nu poți să creezi o pagină distinctă după fiecare tip de conversie, ar trebui să implementezi setări avansate de Analytics, precum:

Dacă utilizezi AdWords, asigură-te că sincronizezi contul de AdWords cu contul de Analytics.

Dacă ai un site de e-commerce, asigură-te că îți configurezi contul de Analytics pentru a urmări vânzările.

Alte resurse utile:

Google Analytics in Depth: Goals and Funnels este un articol scris de Google într-un stil metaforic referitor la modul în care vizitatorii îndeplinesc pe site obiectivul tău.

Woorank prezintă metoda A/B de a testa traficul pe site în A/B Testing: A Beginner’s Guide to Website Testing

Google Analytics Goals – How to set up este un videoclip în care ni se explică cum să folosim Google Analytics pentru a vedea câți dintre vizitatorii site-ului se înregistrează la newsletter, cumpără ceva sau fac o acțiune.

 

******

Speram ca articolul a fost util.   Alte intrebari ?   Un specialist IMO iti poate raspunde oricand. Aici este formularul

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *