Campanii prin email si masurarea rezultatelor

Cum să trimiți campanii minunate prin email

Păstrează totul simplu și frumos: limitează mărimea textului și folosește imagini frumoase și un design frumos. Concentrează-te pe menținerea unui mesaj clar pentru fiecare mail.

Adaugă un call-to-action clar; nu lăsa niciodată ca audiența ta să decidă care va fi pasul următor. Oferă un call-to-action clar, precum o ofertă specifică și relevantă.

Alege frecvența cu care trimiți mail-uri: trimite prea multe mail-uri și vei pierde atenția audienței și vei fii considerat un spammer. Trimite prea puține email-uri și oamenii vor uita cine ești și cu ce te ocupi.

Trimite campaniile prin email la momentul potrivit: decide și testează care zi și oră este cea mai potrivită pentru ca audiența să fie receptivă la email-urile tale.

Alte resurse utile:

Holiday Email Marketing Tips ne spune cum să creăm campanii prin email de sărbători.

7 Steps for Effective Email Campaigns: Demandforce Whiteboard este o reprezentare vizuală, pe Youtube, despre cum să creezi un campanie prin email.

Măsoară rezultatele campaniilor tale prin email

După aproximativ două zile de când ai trimis campania prin email, uită-te la raport:

  • Rata de deschidere: procentajul de persoane care au deschis emailul (cei care au deschis imaginile)
  • Click Rate: procentajul de persoane care au dat click pe link-urile din email.
  • Rata de ajungere: procentajul de persoane la care nu a ajung emailul în inbox

Statisticile tale îți vor oferi o listă cu toate adresele de email de pe care au fost deschise mail-urile și de pe care s-a dat click în email. Folosește aceste informații pentru a înțelege interesele audienței tale și pentru a sublinia care sunt cei mai de încredere abonați.

Alte resurse utile:

Measure your Progress with MailChimp este un videoclip creat de către platforma de email marketing MailChimp în care se vorbește despre măsurarea progresului și a eficienței campaniilor realizate.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *