Campanii prin email si masurarea rezultatelor
Cum să trimiți campanii minunate prin email
Păstrează totul simplu și frumos: limitează mărimea textului și folosește imagini frumoase și un design frumos. Concentrează-te pe menținerea unui mesaj clar pentru fiecare mail.
Adaugă un call-to-action clar; nu lăsa niciodată ca audiența ta să decidă care va fi pasul următor. Oferă un call-to-action clar, precum o ofertă specifică și relevantă.
Alege frecvența cu care trimiți mail-uri: trimite prea multe mail-uri și vei pierde atenția audienței și vei fii considerat un spammer. Trimite prea puține email-uri și oamenii vor uita cine ești și cu ce te ocupi.
Trimite campaniile prin email la momentul potrivit: decide și testează care zi și oră este cea mai potrivită pentru ca audiența să fie receptivă la email-urile tale.
Alte resurse utile:
Holiday Email Marketing Tips ne spune cum să creăm campanii prin email de sărbători.
7 Steps for Effective Email Campaigns: Demandforce Whiteboard este o reprezentare vizuală, pe Youtube, despre cum să creezi un campanie prin email.
Măsoară rezultatele campaniilor tale prin email
După aproximativ două zile de când ai trimis campania prin email, uită-te la raport:
- Rata de deschidere: procentajul de persoane care au deschis emailul (cei care au deschis imaginile)
- Click Rate: procentajul de persoane care au dat click pe link-urile din email.
- Rata de ajungere: procentajul de persoane la care nu a ajung emailul în inbox
Statisticile tale îți vor oferi o listă cu toate adresele de email de pe care au fost deschise mail-urile și de pe care s-a dat click în email. Folosește aceste informații pentru a înțelege interesele audienței tale și pentru a sublinia care sunt cei mai de încredere abonați.
Alte resurse utile:
Measure your Progress with MailChimp este un videoclip creat de către platforma de email marketing MailChimp în care se vorbește despre măsurarea progresului și a eficienței campaniilor realizate.
******
Speram ca articolul a fost util. Alte intrebari ? Un specialist IMO iti poate raspunde oricand. Aici este formularul