Caracteristici avansate de emailing

Există mai multe opțiuni avansate pentru a îmbunătăți campaniile de email marketing. Unele dintre aceste opțiuni includ:

  • Social Media integration: trimite toate campaniile prin email către fanii tăi de pe Facebook, Twitter și grupurile de LinkedIn.
  • Conectează-ți campaniile prin email la Google analytics.
  • Testează campaniile prin email cu A/B testing.
  • Drip campaigns: Creează o serie de email-uri care sunt trimise automat atunci când se înscrie o nouă persoană la newsletter. Creezi promoțiile și setezi intervalele (în fiecare zi, la fiecare 5 zile, o dată pe săptămână). În momentul în care cineva s-a înregistrat, emailurile tale încep să fie trimise în funcție de cum le-ai programat.
  • Segment your audience: atunci când audiența ta crește, este important să segmentezi audiența în liste separate în funcție de interesele lor, zone geografice sau alte criterii relevante.
  • RSS to Email: această opțiune trimite emailuri automate utilizând conținutul din RSS feeds.
  • Surveys: trimite un email cu un chestionar în el. Google Forms este un instrument foarte bun pentru crearea și trimiterea chestionarelor gratuit prin intermediul email-ului

Alte resurse utile:

Advanced Emailing Features este un articol oferit de către MailChimp despre funcționalitățile oferite de către platformele de email marketing.

******

Speram ca articolul a fost util.   Alte intrebari ?   Un specialist IMO iti poate raspunde oricand. Aici este formularul

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *