Despre cuvintele cheie

Alege cele mai bune cuvinte cheie pentru site-ul tău

Începe strategia SEO prin alegerea cuvintelor cheie potrivite. Aici găsești un articol foarte bun care te ajută să faci alegerea potrivită.
Gândește-te la acest lucru: când oamenii caută pe Google, Bing și Yahoo, ei folosesc anumite cuvinte cheie specifice. Este important să determini cu ce cuvinte cheie vrei să obții un rank mai înalt în motoarele de căutare.

Cum să alegi cuvintele cheie potrivite:

  • Utilizează cuvinte cheie care sunt asociate cu produsul tău, brand-ul, serviciul și/sau regiunea ta.
  • Utilizează cuvinte cheie populare care sunt deja utilizate pe motoarele de căutre pentru a avea mai multe oportunități să apari în rezultate

O greșeală des întâlnită: Nu utiliza cuvinte cheie comune precum „chirie”. Ai foarte puține șanse să ajungi în topul rezultatelor pentru astfel de cuvinte cheie competitive. Mai bine ar fi să alegi „chiria pentru casă în București”, având o șansă mult mai mare de a ajunge în top-ul afișărilor, utilizând un cuvânt cheie mai lung (long-tail keyword).

Alte resurse utile:

Find Popular Keywords using Keyword Research Tools – aici gasesti 16 instrumente gratuite pentru a gestiona cuvintele cheie, precum Google AdWords, SEMRush, Keyword Discovery, Google Trends, si altele.

Pentru a invata cum sa faci un research eficient referitor la cuvinte cheie, recomandam: 6 Steps to Keyword Research

Pe Youtube gasesti un tutorial foarte util referitor la 11 instrumente gratuite pentru a face SEO.

Listează cuvintele cheie țintă

În continuare, este posibil să vrei să listezi cuvintele cheie care sunt relevante pentru conțintul site-ului tău.

Asigură-te că acele cuvinte cheie pe care le-ai ales sunt cuvinte cheie generatoare de bani „money keywords” care vor conduce la o conversie. De exemplu, încălțămine (cuvânt scurt), este doar un simplu cuvânt cheie; în timp ce încălțăminte de nuntă pentru ginere (cuvânt lung), este un cuvânt generator de bani.

Menține un echilibru între cuvintele cheie scurte (cuvintele cheie competitive) și cuvintele cheie lungi (cuvinte cheie care generează conversie). Întrebă-ți prietenii și cunoscuții ce cuvinte cheie ar utiliza pentru a căuta tipul tău de produse sau servicii pe care il promovezi online.

Alte resurse utile:

Aici gasesti instumentul folosit de Google Adwords unde poti cauta cuvintele cheie folosite de tine si pentru a vedea cat de cautate sunt acestea pe Google si alte informatii utile: Google Adwords Keyword Tool.

Pe Google Trends poti vedea cat de cautate sunt anumite cuvinte cheie la nivel global si poti compara mai multi teremeni.

Mai jos poti vedea un video interesant in care se vorbeste despre cuvintele cheie lungi (generatoare de conversii) si cum le poti crea chiar tu.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *