Structurează link-urile interne

Structurează link-urile interne și scrie texte ancoră corecte pentru fiecare dintre eleSEO-link-uri interne

Structura link-urilor interne este un factor important pentru ranking-ul SEO.

Aici sunt câteva metode prin care să gestionezi mai ușor link-urile pentru o anumită pagină a site-ului tău:

  • Nu include mai mult de 100 de link-uri în total (externe și interne)
  • Optimizează hypertext-ul (textul ancoră) a link-urilor tale interne prin utilizarea unor cuvinte chieie care sunt în concordanță cu cuvintele cheie alea paginii către care este destinat link-ul
  • Nu complica cuvintele cheie utilizate în hypertext, folosește cuvinte generice precum „Dă click aici” sau numele brand-ului de câte ori este aplicabil
  • Oferă link-uri interne în footer către conținutul cel mai important de pe site-ul tău, dar șterge link-urile care nu mai sunt disponibile
  • Evită optimizarea link-urilor interne către pagina principală (home page) dacă ai deja o legătură către pagina principală prin interemediul logo-ului tău sau un buton de Acasă (home).
  • Asigură-te că nu sunt link-uri spam în footer-ul site-ului tău.
  • Site-urile E-commmerce pot utiliza link-uri interne legate de produs, categorii sau alte elemente. Notă: Analizează structura link-urilor tale interne cu ajutorul Google Webmaster Tools: Search Traffic > Internal links.

Alte resurse utile:

În articolul Anchor Text in Internal Link Building vei găsi un studiu despre cum să utilizezi textul ancoră în link-urile interne, acesta fiind mult mai condesat decât în cazul link-urilor externe.

Despre limitările optimizării link-urilor interne, adică despre limitare numărului de link-uri interne pe o pagină și alte probleme poți să citești aici: Limits of Optimized Internal Links.

Acest videoclip tratează problema paginilor care au același link, cuvintele cheie îngrămădite în link-uri, link-urile categoriilor blogului și mult altele.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *