Afișarea site-ului în motoarele de căutare

Îmbunătățește afișarea site-ului în rezultatele oferite de motoarele de căutareSeo-Logos

Îmbunătățind afișarea site-ului în motoarele de căutare pot crește atât vizibilitatea site-ului, cât și rata de accesare a acestuia.

Aici sunt o serie de elemente care pot fi optimizate:

  • Titlul: Motoarele de căutare arată numai primele 70 de caractere ale titlului unui articol. Păstrează-l scurt, atractiv și alege cuvintele cheie cu grijă.
  • Snippet: De obicei, motoarele de căutare vor arăta primele 160 de caractere ale meta descrierii. De asemenea, ele pot prelua informații de la Dmoz. Poți să prevezi aceste lucruri, adăugând un meta tag.
  • Rich Snippets: Dacă pe site se pot înregistra review-uri sau rating-uri oferite de utilizatori (de exemplu: e-commerce, rating la produse, opinii despre restaurante), profită de microformatări pentru a îmbunătăți afișarea în motoarele de căutare cu risch snippets.

Alte resurse utile:

Pentru a afla ce, de ce și cum să implementezi rich snippets, pentru review-uri, produse, rețete, melodii, și alte elemente, îți recomandăm articolul Rich Snippets: What, Why and How to Implement?

Pentru a verifica un site în motoarele de căutare, dă click pe cel care te interesează dintre: Google, Bing, Yahoo, Ask.

Dacă vrei să simulezi rezultatele pe care le oferă motorul de căutare Google, îți recomandăm acest instrument: Snippet Testing Tool. Acolo trebuie să introduci titlul, meta descrierea și URL-ul paginii tău pentru a-ți oferi o simulare de căutare.

Acest tutorial este o introducere în utilizarea Rich Snippets.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *