Analiza cuvintelor cheie ale competitorilor

Verficarea cuvintelor cheie ale competiției vs. Volumul de căutări

Înregistrează-te pe Google Adwords (înregistrarea este gratuită și obligatorie pentru a putea utiliza acest instrument). Adaugă cuvintele cheie în Google AdWords Keyword Tool și selectează „Exact” și „Phrase”, pe care le găsești pe bara din stânga. Va apărea o listă de cuvinte înrudite. Uită-te la cuvintele competiției pe trei nivele: scăzut, mediu și înalt, alături de căutările globale ce apar în dreapta.

Cele mai bune cuvinte cheie au cea mai mică competiție și cele mai multe căutări globale lunare.

Alte resurse utile:

În articolul Tips for Using the Google AdWords Keyword Tool găsești sfaturi oferite de suportul Google pentru a utiliza cât mai eficient instrumentul Google AdWords. Aceste sfaturi se referă la punerea în mintea utilizatorului înainte de a crea lista, selectarea unor cuvinte cheie mai specifice sau mai generale, în funcție de scopul propus, gruparea cuvintelor cheie similare în tematici, alegerea numărului potrivit de cuvinte cheie și alte sfaturi utile.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *