Optimizează conținutul
Combinația dintre conținutul și cuvintele cheie a unei pagini web reprezintă un element important pentru un rank înalt în rezultatele afișate de motoarele de căutare.
Mai jos găsești o serie de sfaturi valorase pentru a-ți îmbunătăți conținutul paginii cu scopul de a obține un rank înalt cu ajutorul unor cuvinte cheie. Dacă scrii un conținut bun, vor exista mai multe persoane care vor vrea să preia link-ul și acest lucru îți va crește rank-ul paginilor/articolelor.
Sfaturi pentru conținutul online:
- Evită conținutul duplicat; fiecare URL ar trebui să aibă un conținut unic.
- Asigură-te că nimeni nu îți fură conținutul. Verifică asta în motoarele de căutare.
- Scrie conținut de calitate: un conținut cu o calitate foarte ridicată are o mai mare posibilitate de a primi backlinks. Așa că rezervă-ți timp pentru a scrie un conținut foarte bun, deoarece vei obține mai multe avantaje decât dacă ai scrie un conținut bunicel.
- Elimină pe cât posibil greșelile gramaticale și de scriere.
Sfaturi tehnice:
- Menține o rație ridicată a textului pe un HTML deoarece paginile fără conținut nu au nicio valoare SEO.
- Menține un conținut bun pentru rația de cuvinte cheie, scriind într-o formă relevantă și prietenoasă.
- Scoate în evidență cuvintele cheie sau îngroașă-le cel puțin odată pe pagină.
- Rescrie link-urile interne pentru a te asigura că acestea conțin textul ancoră pe care îl vizezi pentru pagina ta. Dar asigură-te că acele cuvinte cheie pe care le-ai folosit în conținut nu sunt la fel ca ccele din textul ancoră în proporție mai mare de 50%, altfel, pagina ta va fi considera ca fiind prea optimizată (Google Penguin update).
Alte resurse utile:
În articolul The Role of Unique Content After the Panda Update vei găsi ce modificări s-au produs la nivel de indexare după Panda Update și cum poți să verifici dacă ai conținut duplicat. Dacă vrei să te asiguri că nimeni nu a copiat conținutul tău, intră pe copyscape, introdu URL-ul paginii pe care vrei să o verifici și așteaptă rezultatele.
Pentru a gestiona conținutul duplicat, articolul acesta recomandă folosirea Google Webmaster Tool și utilizarea rel=cannonical, redirecționare 301, meta robots tag și altele.