Optimizeaza titlurile si meta descrierile

Optimizează pagina de titluri

Asigură-te că titlurile tale sunt optimizate pentru SEO.

Atunci când scrii titluri, este important să îți amintești că:

  • Conținutul din Meta Titlu va apărea în rezultatele motoarelor de căutare. Motoarele de căutare afișează numai primele 70 de caractere (spațiile incluse) ale titlului.
  • Păstrează titlurile scurte și folosește cele mai atractive, populare și marketabile cuvinte cheie.
  • Fii constant cu cuvintele tale cheie, folosind aceleași cuvinte în Meta Titlu, Meta Descriere, Titlurile H, URL și în conținutul tău.
  • Evită cuvintele precum Gratuit, Ieftin, care generează scăderea în rank
  • Folosește o combinație de termeni (produs, nume de oraș, termeni ai industriei)
  • Construiește combinații de pagini cu conținut unic și titlu H unic pentru fiecare produs, categorie, oraș, etc.
  • Unii profesionști SEO utilizează aceleași cuvinte cheie principale de două ori în Meta Titlu. Se pare că funcționează, dar este important ca acest lucru să fie făcut cu atenție pentru a evita să fii considerat un SpamIndexer. Examplu: Sinaia Hotel: rezervă în hotelul din Sinaia
  • Folosește separatoare precum | sau > sau
  • Scrie meta titluri unice pentru fiecare pagină. Găsește meta titlurile duplicate în Google Webmaster Tools > Search Appearance > HTML suggestions

Alte resurse utile:

În Title Tag Optimization sunt oferite sfaturi referitoare la optimizarea titlurilor. Aceștia recomandă să îți pui brandul în tag, să adugi cuvinte cheie, să folosești fraze formate din cuvinte cheie de câte ori e posibil și alte sfaturi utile. De asemenea, poți citi și sfaturile oferite de Google referitoare la acest aspect Google Tips for Site Titles.

Optimizează Meta Descrierile

Etichetele din Meta Descriere sunt o soluție foarte bună pentru a oferi un rezumat ușor de citit pentru conținutul fiecărei pagini. Ele contribuie la îmbunătățirea click-through rates a rezultatelor la căutarea site-ului tău.

Atunci când scrii descrierile trebuie să știi că:

  • Descrierile tale vor apărea ca un mic rezumat în rezultatele oferite de motoarul de căutare. Google arată numai primele 160 de caractere (inclusiv spațiile) ale descrierilor, Yahoo arată 165 de caractere, iar Bing 200 de caractere.
  • Păstrează descrierile scurte și folosește cuvintele cheie potrivite (atractive, populare, marketabile)
  • Fii constant cu utilizarea cuvintelor cheie; folosește aceleași cuvinte cheie în meta titlu, H titlu, URL și conținut.
  • Evită cuvintele precum Gratuit, Ieftin, care generează spam
  • Folosește o combinație de termeni (produs, nume de oraș, termeni ai industriei)
  • Răspunde la întrebări precum: „Ce este de interes pentru potențialii tăi cititori?”
  • Construiește combinații de pagini cu conținut unic și titlu H unic pentru fiecare produs, categorie, oraș, etc.
  • Folosește principalele cuvinte cheie de cel mult două ori și fă-o cu atenție pentru a evita să fii considerat un SpamIndexer. De asemenea, poți să utilizezi numele brandului tău și dacă acesta este un cuvânt cheie, este în avantajul tău.
  • Scrie o meta descriere unică pentru fiecare pagină. Găsește descrierile dublate pe Google Webmaster Tools > Search Appearance > HTML Improvements > Duplicate Meta Descriptions.

Sfat important: Dacă nu ai timp să realizezi descrieri unice pentru fiecare pagină, este de preferat să nu adaugi deloc descriere. Asta nu este o problema atât de mare precum să dublezi descrierile.

Alte resurse utile:

Referitor la meta descrieri, pe pagina de Google Support găsești câteva aspecte tehnice. About Meta Descriptions.

În tutorialul de mai jos vei afla cât timp trebuie să petreci optimizând meta descrierile și care contează cu adevărat.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *