9 modalitati pentru a optimiza profilul de LinkedIn
LinkedIn este platforma sociala destinata profesionistilor care ofera foarte multe posibilitati de promovare a unui business sau a unui brand personal, insa in Romania nu este utilizat la potentialul sau maxim. Noi recomandam ca fiecare persoana, in special fiecare manager, sa aiba un profil de LinkedIn complet si actualizat.
#1. Adaugarea de abilitati profesionale
LinkedIn ofera posibilitatea de a adauga abilitati profesionale dezvoltate pe parcursul intregii cariere, transformandu-le in cuvinte cheie specifice care pot atrage conectiunile potrivite. LinkedIn afiseaza in top-ul listei aptitudinile confirmate si de persoanele care te cunosc pentru a le arata celorlaltor persoane care sunt punctele cheie la care excelezi.
#2. Promovarea proiectelor
In sectiunea de Proiecte pentru a promova anumite produse, servicii sau alte proiecte in care esti implicat. Fiecare proiect poate fi conectat in mod direct cu website-ul si se pot include si celelalte persoane care au lucrat in cadrul aceluiasi proiect.
#3. Promovarea publicatiilor
In cazul in care esti autorul unei carti, redactor pentru o publicatie de top, ai scris ebook-uri, with papers sau alt tip de continut pe care doresti sa il promovezi, poti folosi sectiunea Publicatii. Aici se pot adauga link-uri de unde pot cumpara vizitatorii cartile sau publicatiile.
#4. Promovarea premiilor si distinctiilor
In sectiunea Distinctii si Premii se pot evidentia mentiunile si distinctiile notabile obtinute in domeniul de activitate si de interes.
#5. Promovarea Certificarilor Speciale
Chiar daca o persoana nu detine o diploma din partea unui institutii de invatamant in domeniul in care activezea, in sectiunea de Certificari exista posibilitatea de a prezenta certificarile obtinute si institutiile care au oferit aceste certificari.
#6. Evidentierea cursurilor din industrie
Nu toate cursurile ofera o certificare, de aceea in sectiunea Cursuri se pot adauga cursurile relevante din domeniul de activitate la care ai participat.
#7. Membership Profesional
In cazul in care faci parte dintr-un Membership Profesional, poti scoate in evidenta acest lucru pentru a vedea ceilalti utilizatori ca esti conectat la comunitatiile profesionale relevante.
#8. Evidentierea grupurilor
Atunci cand intri in diverse grupuri pe LinkedIn, exista optiunea de a le afisa pe pagina de profil in sectiunea de Grupuri. Daca te implici in grupurile relevante industriei tale, poti fi conectat in mod constant la ce se intampla in domeniu.
#9. Sustinerea unei cauze
Profilul nostru profesional nu este doar despre business-urile in care n-am implicat si abilitatile pe care le-am dobandit, ci este si despre latura noastra umana. De aceea, in sectiunea de voluntariat este recomandat sa adaugam cauzele in care credem si in care ne-am implicat.