Definirea tipului de conversie

O conversie se întâmplă atunci când unul din scopurile tale sunt îndeplinite de viziatori. Decide ce tip de informație sau acțiune vrei să primești din partea vizitatorilor site-ului tău și definește un obiectiv de conversie.

Există trei tipuri principale de conversie:

  • Obținerea adreselor de e-mail
  • Obținerea de informații (Completarea de chestionare)
  • Realizarea unei vânzări

Alte tipuri de conversie includ:

  • Vizualizări adiționale pe pagină sau click-uri
  • Creșterea veniturilor obținute din publicitate: poți să atragi mai mulți advertiseri sau să ceri mai mulți bani pentru găzduirea unei reclame pe site-ul tău atunci când ai un număr mare constant de vizualizări sau click-uri.
  • Mai mult conținut generat de utilizatori sau review-uri
  • Creșterea numărului de referiri legate de site-ul tău
  • Un număr mai mare de descărcări sau printări.

Aranjează-ți site-ul în așa fel încât să îți îndeplinești obiectivele propuse în cel mai eficient mod printr-un număr cât mai mic de click-uri. De asemenea, încearcă să-ți faci butoanele call-to-action evidente și eficiente fără a deveni enervant.

Alte resurse utile:

Dacă încă nu îți este clar ce este o conversie, citește articolul What is Conversion?.

Aritcolul 15-Point Conversion Checklist prezintă 15 pași necesari pentru a realiza o conversie bună. Personalizează-ți strategia de conversie și butonaele call-to-action, testează-le, adaugă testiomiale, prezintă cele mai bune produse și urmează și ceilalți 10 pași.

Citește articolul How-To Guide For Conversion Rate Optimization pentru a afla sfaturi utile despre cum îi poți determina pe utilizatori să realizeze o conversie.

Cei de la Woorkank recomandă să oferi ceva gratuit pentru a îmbunătăți conversia. Citește articolul Offer Something for Free To Improve Conversions pentru a vedea cum este mai bine să faci asta.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *