Optimizarea Landing Page-ului

Landing Page este una dintre cele mai importante pagini ale site-ului tău pentru că este prima pagină pe care intră vizitatorii. Landing Page-ul creează prima impresie, de aceea este important să fie eficient. Landing page-ul ar trebui să:

  • Să determine un vizitator să intre pe o anumită pagină
  • Să determine un vizitator să facă o achiziție
  • Să determine un vizitator să îți ofere permisiunea de a-l contacta (prin e-mail, telefon) în urma înregistrării.
  • Să determine un vizitator să vorbească despre site-ul sau produsele tale cu un cunoscut de-al lui.
  • Să determine un vizitator să învețe ceva, să posteze sau să comenteze, sau să ofere feedback.

Din punctul de vedere al SEO-lui, un Landing Page ar trebui să aibă:

  • Cuvinte cheie: relevante și constante cu o frecvență ridicată de utilizare
  • Link-uri interne: o utilizare relevantă și constantă de cuvinte cheie în toate ancorele hyperlink-urile folosite.

Notă: Chat-ul live reprezintă o modalitate foarte bună de a-i menține pe utilizatori pe site-ul tău și să îi îndrumi spre realizarea conversiei.

Alte resurse utile:

Aici vei găsi 3 exemple de landing page care generează conversie – Landing Pages That Convert.

Articolul Landing Page Greatness oferă 7 sfaturi pentru a crea un landing page eficient, recomandând să ai un buton de call-to-action formulat clar și curat, să îți aliniezi mesajul transmis online cu ceea ce oferi în offline, să utilizezi un design simplu și un text clar.

În plus, poți citi și despre optimizarea landing page-ului pentru device-urile mobile – Mobile Landing Page Optimization.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *