Optimizează hyperlink-urile
Folosește hyperlink-uri pentru a lega conținutul relevant de pe pagina ta, dar asigură-te că folosești surse oficiale (conținut lipsit de spam și cu un rank înalt în căutări).
Folosește aceste sfaturi pentru a optimiza hyperlink-urile:
- Asigură-te că textul ancoră al link-ului descrie în mod corect conținutul către care este trimis.
- Anunță utilizatorii când un link se va muta pe o pagină nouă a unui site diferit și pune opțiunea de a deschide link-urile externe într-o nou tab.
- Fă textul ancoră al link-urilor destul de lung pentru a fi înțeles, dar destul de scurt pentru a minimiza spațiul de afișare.
- Transformă cursorul într-un “point-and-click” atunci când utilizatorii mută mouse-ul peste hyperlink și evită pont-urile derutante. and avoid misleading cues to click.
- Atunci când un grafic este asociat cu un link, creează pentru amândouă opțiunea de a da click.
Notă: Te rugăm să observi difernța între tab și fereastră/window. În aceeași fereastră pot apărea multiple tab-uri.
Resurse:
Basic HTML Every Marketer Should Know explică într-un mod simplu și ușor de înțeles de către orice persoană anumie aspecte de bază ale HTML-ului.
Pentru a înțelege de ce este bine să deschizi link-urile într-un nou tab, îți recomandăm articolul Why Open Links in New Tabs?
Ca link-urile tale să fie folosibile, trebuie să îndeplinească 15 aspecte pe care le regăsești în articolul 15 Usability Guidelines for Links.