Strategie SEO pentru E-Commerce

Industria de retail este în continuă sugrumare de către industria de E-commerce care este în continuă dezvoltare. Profitând de SEO-ul pentru E-Commerce poți să crești puterea veniturilor magazinului tău online.

Site-urile E-Commerce au multe pagini de produse care au nevoie de un conținut unic și de calitate, ușor de optimizat și de accesat. Acest lucru include on-page și off-page SEO.

Pentru On-Page SEO:

  • Meta titlurile și meta descrierile trebuie să fie unice și relevante. Dacă sunt numeroase pagini cu produse, cere developer-ului tău să creeze un template care generează autmoat meta data. Template-ul trebuie să includă neapărat numele produsului, specificații unice precum livrare gratuită sau alte elemente unice și promoționale.
  • Ideal ar fi să nu existe niciun produs duplicat. Folosește ‘rel=canonical’ tag pentru orice conținut duplicat existent.
  • Dacă ai o pagină pentru review-uri pe site-ul tău, asigură-te că acea pagină este găzduită pe site-ul tău și este ascoiată cu pagini de produse relevante. Adaugă primele 10 review-uri pe pagina de produs și creează un hyperlink conectat cu pagina de review-uri care îi trimite pe utilizatori să vadă mai multe review-uri.
  • Un alt text relevant trebuie folosit pentru toate imaginile de pe site-ul tău. Folosește fișiere standard de tipul .jpg, .png și .gif. Păstrează formatul fotografiei la o mărime cât mai mică pentru a permite încărcarea paginii cât mai rapid.
  • Nu scrie numele categoriei în URL-ul produselor tale.
  • Oferă descrieri unice pentru produsele tale. Folosind descrierile de fabricare ale unui produs nu te vei diferenția de ceilalți și vei crea doar un conținut duplicat.
  • Dacă site-ul tău are videoclipuri, include o hartă video a site-ului. Dacă există foarte multe imagini, include o hartă a imaginilor.
  • Dacă unele produse lipsesc temporar de pe stoc, folosește 200 response code. Permite-le utilizatorilor să fie informați când produsul este reintrodus pe stoc și oferă opțiuni conexe consumatorului. Pentru produsele sold out, folosește o pagină 404 error page.
  • Include rel=”next” and rel=”prev” pentru categoriile care au multiple pagini de produse.

Pentru Off-Page SEO:

  • Creează un blog pe site-ul tău și scrie review-uri despre cele mai bune produse ale tale. Adugă butoanele social media pentru a le fi utilizatorilor mult mai ușor să distribuie.
  • Creează o aplicație mobilă pentru site-ul tău de E-commerce și optimizează-l.
  • Organizează concursuri și oferă cadouri pentru a promova afacerea prin intermediul profilurilor social media.
  • Înregistrează-te pe Google Merchant Center pentru a-ți apărea produsele în rezultatele Google Product Search.

Alte resurse utile:

Pe 20 Must-Have E-Commerce Strategies găsești strategii utile pentru e-commerce referitoare la utilizarea rețelelor sociale, cum să creezi fotografii, videoclipuri care să atragă, utilizarea newsletter-ului și a aplicațiilor mobile. În 5 Tips for E-Commerce Social Strategy găsești sfaturi referitoare la cum să utilizezi platformele sociale pentru un site de e-commerce.

În E-Commerce SEO Strategies from Experts găsești sfaturi mai avansate. On page SEO for E-Commerce oferă 20 de sfaturi pentru realizarea de promoții pentru un site de e-commerce.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *