Construirea unui plan de Social Media pentru business

Social media pot fi foarte utile pentru a construi brand-ul, pentru a crește vizibilitatea produselor și serviciilor tale și pentru a crea implicare din partea audienței tale pentru a face ei word-of-mouth pentru tine. Marketingul online, mai ales pe perioada vacanțelor, aduce un maximum de vânzări pentru business.

În timp ce unele studii sugerează faptul că Facebook este platforma cea mai importantă pentru vânzarea de produse și contstruirea brand-ului produselor și serviciilor, depinde totuși de nișa în care activezi și de platformele sociale pe care își petrec timpul cei din audiența ta.

Construiește un plan de social media puternic, selectează matricile ROI pentru social media și măsoară rezultatele venite din social media în Google Analytics.

Marketingul prin social media este în mare parte gratuit, dar necesită mult timp. Înainte de a începe marketingul prin social media, ar trebui să creezi un plan.

Dacă ție nu îți plac rețelele sociale, roagă pe altcineva din compania ta să se ocupe de ele. Această persoană trebuie să fie una pasionată de social media și să cunoască foarte bine industria în care activezi. Este un proces greoi care poate arăta sau nu rezultate în viitor. Așadar, nu trebuie să te aștepți la foarte multe din partea rețelelor sociale; implică-te în acestea pentru audiența ta și fă-o într-un mod autentic. Nu vei ști niciodată când marketingul word-of-mouth va avea rezultate foarte bune pentru afacerea ta.

Alte resurse utile:

Social Media Tools este un articol ce reunește majoritatea platformelor sociale gratuite, în funcție de categorie.

Articolul Audience Engagement oferă 7 idei estențiale pentru a crește implicarea audienței tale, printre care recomandă publicarea numai conținutului de calitate, scurt, atunci când audiența principală nu este ocupată cu altceva.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *