Configurează și urmărește obiectivele utilizând Analytics
Configurează și urmărește obiectivele utilizând Analytics
Ar fi bine să setezi o pagină diferită a site-ului după ce completezi fiecare obiectiv pentru a putea urmări conversia cu Analytics. Apoi, setează-ți obiectivele pentru a urmări când îndeplinesc vizitatorii anumite activități individuale.
Dacă nu poți să creezi o pagină distinctă după fiecare tip de conversie, ar trebui să implementezi setări avansate de Analytics, precum:
Dacă utilizezi AdWords, asigură-te că sincronizezi contul de AdWords cu contul de Analytics.
Dacă ai un site de e-commerce, asigură-te că îți configurezi contul de Analytics pentru a urmări vânzările.
Alte resurse utile:
Google Analytics in Depth: Goals and Funnels este un articol scris de Google într-un stil metaforic referitor la modul în care vizitatorii îndeplinesc pe site obiectivul tău.
Woorank prezintă metoda A/B de a testa traficul pe site în A/B Testing: A Beginner’s Guide to Website Testing
Google Analytics Goals – How to set up este un videoclip în care ni se explică cum să folosim Google Analytics pentru a vedea câți dintre vizitatorii site-ului se înregistrează la newsletter, cumpără ceva sau fac o acțiune.
******
Speram ca articolul a fost util. Alte intrebari ? Un specialist IMO iti poate raspunde oricand. Aici este formularul